Aviseringar
Rensa alla

hejhej jag är tillbaka!!!


Ämnesstartare

SKRYT INTE:
är jag den enda som har missat vem du/detta är he he

ja kanske jag blev medlem för några veckor sen. blev mobbad för att jag är yngre en alla andra och så så jag lämnade men nu är jag tillbaka och ska försöka överta sidan från gamliga på riktigt 🙂 gillar du rosa??? <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välkommen tillbaka fan! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:
Välkommen tillbaka fan! 

tack!!!!!!!!!! <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Two Pink Cupcakes:

ja kanske jag blev medlem för några veckor sen. blev mobbad för att jag är yngre en alla andra och så så jag lämnade men nu är jag tillbaka och ska försöka överta sidan från gamliga på riktigt 🙂 gillar du rosa??? <3

hur ska du ta över? jorå, rosa kan väl va tjusigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE:

hur ska du ta över? jorå, rosa kan väl va tjusigt.

jag vet inte. kanske tar hit mina vänner. då kanske gamligarna tröttnar och typ kommer på att dom är vuxna. men jag vet inte ennu. ska tänka mer. Är rosa din favo färg?? <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Two Pink Cupcakes:

jag vet inte. kanske tar hit mina vänner. då kanske gamligarna tröttnar och typ kommer på att dom är vuxna. men jag vet inte ennu. ska tänka mer. Är rosa din favo färg?? <3

du vet väl att ungdom är stadiet efter tonåring, således stämmer det in på de flesta äldre här? nja, tror att jag gillar orange mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE: du vet väl att ungdom är stadiet efter tonåring, således stämmer det in på de flesta äldre här?

ja jag förstå inte varför alla är så gamliga här när det är en sida för ungdomar...... men dom vuxna borde skaffa sig ett liv och leva som vuxna ska göra med barn och hus och husdjur och så. <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Two Pink Cupcakes:

ja jag förstå inte varför alla är så gamliga här när det är en sida för ungdomar...... men dom vuxna borde skaffa sig ett liv och leva som vuxna ska göra med barn och hus och husdjur och så. <3

jag tror inte att du tog in budskapet av mitt senaste uttalande 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE:

jag tror inte att du tog in budskapet av mitt senaste uttalande 

busdkap jag förstår inte vad som menas med det. men jag tycker du verka ungdom ska du veta även fast du kanske är vuxen. <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Two Pink Cupcakes:

busdkap jag förstår inte vad som menas med det. men jag tycker du verka ungdom ska du veta även fast du kanske är vuxen. <3

budskap = det som menas med texten
jag menade att de flesta som du kallar gamlingar egentligen räknas som ungdomar egentligen. 
tack, tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE: jag menade att de flesta som du kallar gamlingar egentligen räknas som ungdomar egentligen.
tack, tror jag.

nej........... asså det är ni gamligar som inte vill bli vuxna jag kan förstå det men man måste faktiskt titta framåt inte bakåt. 🙁 <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Two Pink Cupcakes:

nej........... asså det är ni gamligar som inte vill bli vuxna jag kan förstå det men man måste faktiskt titta framåt inte bakåt. 🙁 <3

eller stanna precis där man är eftersom man gör som man vill 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE:

eller stanna precis där man är eftersom man gör som man vill 

så omoget sagt av dig....  då kan jag sno en klänning då bara för jag vill det?????? :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Two Pink Cupcakes:

så omoget sagt av dig....  då kan jag sno en klänning då bara för jag vill det?????? :$

klart du kan, men du får också hantera konsekvenserna som kan vara mindre roliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE:

klart du kan, men du får också hantera konsekvenserna som kan vara mindre roliga.

nej helt fel man ska inte uppmuntra till att sno det olagligt!!


   
SvaraCitera