Aviseringar
Rensa alla

Hejje


Ämnesstartare

Jag har bränt mig och har ont. Nu midsomrar jag inomhus. En midsommar när jag var sjuk och inte fick gå ut gjorde min pappa en midsommarstång av toalettrullar och annat fiffigt till mig.

Tack för ev råd om kylbalsam, men något sådant har jag tyvärr inte tillgång till. Vad kan man använda annars?

Vad har ni för er för skoj?

Image

Egentligen är ju inte midsommar någonting att fira om man inte har barn eller är vidskeplig och tror att det mirakulöst ska gå bättre med bebisgörandet om man dyrkar den gröna penisen. Jag vill ha en helg där vi dyrkar vaginan som är modern till allt liv. En sådan helg vill jag ha. Dansandes och dyrkandes kring en jättevagina likt en forntida afrikansk stam.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Usch, har alltid hatat midsommarafton.. Eller tja, möjligtvis att det var lite kul när man var riktigt liten.. Nuförtiden har alla grillfester och dylikt medan jag sitter i all ensamhet och dricker whiskey. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Usch, har alltid hatat midsommarafton.. Eller tja, möjligtvis att det var lite kul när man var riktigt liten..

mm har egentligen en masa dåliga associationer till midsommar, men vadfasen. Nu är det nu och inte då.

S3ON:

alla grillfester och dylikt medan jag sitter i all ensamhet och dricker whiskey. [blush]

Din familj då?


   
SvaraCitera

isola:

Egentligen är ju inte midsommar någonting att fira

Det är ännu en ursäkt till att supa, inte mer än så.

isola:

Jag vill ha en helg där vi dyrkar vaginan

Det behövs väl ändå inte? Vi män dyrkar ju vaginan 7 dagar i veckan. Varför skulle det behövas en speciell helg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Din familj då?

ah, de är också på fest, vill ej umgås med dem oavsett.. [no-no] Vill ha riktiga vänner! [cute] who knows, kanske finner jag sådana på den där svets-utbildningen i höst. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

Det är ännu en ursäkt till att supa, inte mer än så.

Känns som de flesta helger är, tyvärr. Men det finns ju många som inte super bort sin helg också. Tycker synd om alla ungar och djur i sådana lägen, som inte kan välja att gå undan utan måste vara med om spektaklet.

KnightInShiny:

Det behövs väl ändå inte? Vi män dyrkar ju vaginan 7 dagar i veckan. Varför skulle det behövas en speciell helg?

Vaginan borde ju ändå vara en större fruktbarhetssymbol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ah, de är också på fest, vill ej umgås med dem oavsett..

men det kanske finns andra där du kan umgås med! gratis mat osv

S3ON:

who knows, kanske finner jag sådana på den där svets-utbildningen i höst. [wink]

ah hoppas!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men det kanske finns andra där du kan umgås med! gratis mat osv

Nej usch, bara fullt av högervridna överklass-gubbar & tanter.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Nej usch, bara fullt av högervridna överklass-gubbar & tanter.. [sad]

det låter inte så kul nä [sad]
var du bjuden?


   
SvaraCitera

jag firar min katt idag, hon fyller myndig!


   
SvaraCitera

isola:

Vaginan borde ju ändå vara en större fruktbarhetssymbol.

Inge feministtrams nu på midsommar. Sup och var glad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

var du bjuden?

Inte direkt.. De hade nog inte haft något emot om jag dök upp though klädd i stiliga kläder o.s.v. Men nej tack! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vägrade att fira midsommar.. Så jag gosar med min katt. :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

Inge feministtrams nu på midsommar. Sup och var glad!

*jämlikhetstrams [no-no]
och nä vill ente [sad]

lisamiranda:

jag firar min katt idag, hon fyller myndig!

Åh nämen grattis till henne!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaSnigel:

Jag vägrade att fira midsommar.. Så jag gosar med min katt. :O

[love]


   
SvaraCitera