Aviseringar
Rensa alla

Hejje


lisamiranda:

jag firar min katt idag, hon fyller myndig!

Heeeeeej [bigcheers]


   
SvaraCitera

isola:

Åh nämen grattis till henne!!

hälsade grattis från isola, till svar fick jag ett långt mjaaaaaaaauuu [bigsmile] nu ska hon få tårta!


   
SvaraCitera

KnightInShiny:

Heeeeeej

heeeeeeeeej [bigsmile] whazzuuup?


   
SvaraCitera

lisamiranda:

whazzuuup?

Inte mycket.. sitter och funderar på allt möjligt!! [shake] Sj då?


   
SvaraCitera

KnightInShiny:

Inte mycket.. sitter och funderar på allt möjligt!! Sj då?

jag gör precis detsamma! och gosar med min tiger [smile] inget midsommarfirande?


   
SvaraCitera

lisamiranda:

inget midsommarfirande?

Jorå, lugnet före stormen just nu.. [bigcheers]
Perfekt för att sitta och filosofera dont ya think? Fast det perfekta vore ju att sitta i en gammal ruin med en dammig bok och så... men men..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tack för ev råd om kylbalsam, men något sådant har jag tyvärr inte tillgång till. Vad kan man använda annars?

Har för mig att man kan smeta på tandkräm på stället man brände sig på. Är inte säker om det är en myt att det funkar. Kanske bara är menat att ge en svalare känsla.

isola:

Dansandes och dyrkandes kring en jättevagina likt en forntida afrikansk stam.

Nä, nu ska det vara jämlikt! En penis och en vagina (nu använder vi fina ord här[no-no]) ska det va, och helst ska de...barnförbjudet [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisamiranda:

jag firar min katt idag, hon fyller myndig!

I kattår?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag har bränt mig och har ont.

Av solen? På stora ytor eller en liten brännskada?

isola:

Dansandes och dyrkandes kring en jättevagina likt en forntida afrikansk stam.

Tänker mig mer att det är en pöl med kvicksand där man slänger i och offrar saker. Om det ska var motsvarighet till midsommarstång alltså. [crazy]

Angående midsommar. Planerade att göra ingenting men åt till föräldrarna och åt lite.


   
SvaraCitera

KnightInShiny:

Perfekt för att sitta och filosofera dont ya think? Fast det perfekta vore ju att sitta i en gammal ruin med en dammig bok och så... men men..

haha, du och dina ruiner och dammiga böcker... [wink][smile] näe, det perfekta vore att ligga i gräset på en solig sommaräng med en spännande deckare. eller nåt åt det hållet.

Guardian:

I kattår?

människoår! en gammal tösa [smile] fast hon beter sig som en kattunge haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Av solen? På stora ytor eller en liten brännskada?

Ja 🙁 bröstet och axlarna.

Myksa:

Angående midsommar. Planerade att göra ingenting men åt till föräldrarna och åt lite.

Åt ni något gott? Folk gillade mina bakverk förresten [blush][cool]

Myksa:

Tänker mig mer att det är en pöl med kvicksand där man slänger i och offrar saker. Om det ska var motsvarighet till midsommarstång alltså. [crazy]

Guardian:

Nä, nu ska det vara jämlikt! En penis och en vagina (nu använder vi fina ord här[no-no]) ska det va, och helst ska de...barnförbjudet [wink]

En jätteporrscen. Nedkastande av en stång i en grop kvicksand typ.

Guardian:

Har för mig att man kan smeta på tandkräm på stället man brände sig på. Är inte säker om det är en myt att det funkar. Kanske bara är menat att ge en svalare känsla.

lisamiranda:

hälsade grattis från isola, till svar fick jag ett långt mjaaaaaaaauuu [bigsmile] nu ska hon få tårta!

Aw 🙂
Vad för tårta? Brukar tänka att min katt fyller år i slutet av oktober eftersom jag fick hem henne från katthemmet jag adopterade henne ifrån då.


   
SvaraCitera

isola:

Tack för ev råd om kylbalsam, men något sådant har jag tyvärr inte tillgång till. Vad kan man använda annars?

Filmjölk ska väl funka, men luktar väl inte så fresh.


   
SvaraCitera

isola:

Vad för tårta? Brukar tänka att min katt fyller år i slutet av oktober eftersom jag fick hem henne från katthemmet jag adopterade henne ifrån då.

leverpastejstårta! fast det blev ingen tårta, det blev bara en, öhh, klick. en stoooor klick. med lite grädde och några kattgodisar på. nöjd blev hon i alla fall, och det är ju huvudsaken! hihi

hur gammal är din tiger då? [smile] vad är det för ras?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Filmjölk ska väl funka, men luktar väl inte så fresh.

Filmjölk ska funka mot det mesta tydligen, även underlivssvamp. Ska testa lite sen då. Mot brännan alltså! obsobs

lisamiranda:

leverpastejstårta! fast det blev ingen tårta, det blev bara en, öhh, klick. en stoooor klick. med lite grädde och några kattgodisar på. nöjd blev hon i alla fall, och det är ju huvudsaken! hihi

Aw. Brukar ge min leverpasjtej nästan varje dag. Rullar ihop en liten boll och ger henne.

lisamiranda:

hur gammal är din tiger då? [smile] vad är det för ras?

Jag adopterade henne 06 och då gissade katthemmets veterinär att hon var runt ett eller två år. Men hennes tänder och tandkött var alldeles för ruttna av vanvård och svält och dålig kost för att kunna säga någon exakt ålder. Hon har ett litet runt ansikte, tofsar på öronen osv, så hon har väl någon ras i sig.


   
SvaraCitera

isola:

Mot brännan alltså! obsobs

Tur att du lade till detta. Vad skulle folk tro annars [wink]


   
SvaraCitera