Aviseringar
Rensa alla

Hejje


Paseo

[smile]Har haft en jäkla skitdag. Men nu mår jag bra, väntar på att min Pukis ska logga in på msn hehehehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

[smile]Har haft en jäkla skitdag. Men nu mår jag bra, väntar på att min Pukis ska logga in på msn hehehehe

Jobbig släkt var det? [sad]


   
SvaraCitera
Paseo

isola:

Jobbig släkt var det?

Jaa det har vart riktigt jobbigt hela dagen. Pappa har vart på mig också och klagat på onödiga saker och betett sig som en gris då och då.

Det är såna här dagar man verkligen, verkligen behöver sin bästa vän, och jisses amalia vad väntan är jobbig då [sad]

behövde avreagera mig lite i min ensamhet i din trevliga tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

en. Pappa har vart på mig också och klagat på onödiga saker och betett sig som en gris då och då.

[sad] man väljer ju inte sin släkt. tyvärr.

Paseo:

behövde avreagera mig lite i min ensamhet i din trevliga tråd

Kör på!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitter bara hemma ensom och dricker min whiskey och funderar.. Midsommar kan vara mysigt ibland, men i år verkar det inte bli mer än jag och min vän Jack D.


   
SvaraCitera
Paseo

alla mina grannar har fest?! så kan inte sova.
kommer ändå inte kunna somna utan att få säga godnatt till Lucas.
Fattar inte alls vad han gör. Hela mitt humör beror på honom oftast.
Har verkligen SKITTRÅKIGT just nu och finns ju ingen att snacka med någonstans!!! Smilla sover dessutom jäddra skit nååå


   
SvaraCitera
Paseo

Jaha, nu vet jag varför Lucas dissar mig idag. Vasco da gama spelar om en helavtimma. Ska försöka se matchen jag med men verkar ju omöjligt måste tydligen betala för att se den på datorn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisamiranda:

människoår! en gammal tösa fast hon beter sig som en kattunge haha

O, jäklar. Man är så gammal som man känner sig, eller hur var det nu? Gäller nog katter också.[wink]

isola:

En jätteporrscen. Nedkastande av en stång i en grop kvicksand typ.

Dags för nya traditioner![y] Ska vi starta en sån UM midsommartradition?[crazy] Vi skulle bli landsförvisade...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guardian:

Dags för nya traditioner![y] Ska vi starta en sån UM midsommartradition?[crazy] Vi skulle bli landsförvisade...

börja du [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

börja du

Ge mig ett år till i denna underbara värld så kommer jag vara galen nog att göra det. Tick tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guardian:

Ge mig ett år till i denna underbara värld så kommer jag vara galen nog att göra det. Tick tack.

deal!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja 🙁 bröstet och axlarna.

Synden straffar sig själv. [bigsmile]

isola:

Åt ni något gott? Folk gillade mina bakverk förresten [blush][cool]

Jag är inte så mycket för sill men det fanns kött och potatis också. Kantareller var mums.

isola:

En jätteporrscen. Nedkastande av en stång i en grop kvicksand typ.

Lite buskar runt. Vissa kan ha en kroppskondom och hoppa i.

isola:

tofsar på öronen

Det är fint det! Nästan lika fint som hovskägg på hästar. [smile]
Tofsar på öronen är däremot inte lika fint på människor, som på gamla gubbar. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Det är fint det! Nästan lika fint som hovskägg på hästar. [smile]

där fastnar det så lätt jordkokor [sad] men ja det är fint!

Myksa:

Tofsar på öronen är däremot inte lika fint på människor, som på gamla gubbar. [n]

nejfy [sad] vill ge en örontrimmer i present till sådana, men de skulle nog ta illa upp då..

Myksa:

Kantareller var mums.

ja göttans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

där fastnar det så lätt jordkokor [sad] men ja det är fint!

Våran jycke hade typ tasskägg. På vintern kunde det bli 5-6 stora snöbollar i det. Han orkade knappt gå med dem.

isola:

nejfy [sad] vill ge en örontrimmer i present till sådana, men de skulle nog ta illa upp då..

Mm lika tjusigt som en näshårs-mustasch. [n]


   
SvaraCitera

isola:

Jag adopterade henne 06 och då gissade katthemmets veterinär att hon var runt ett eller två år. Men hennes tänder och tandkött var alldeles för ruttna av vanvård och svält och dålig kost för att kunna säga någon exakt ålder. quote]

isola:

Aw. Brukar ge min leverpasjtej nästan varje dag. Rullar ihop en liten boll och ger henne.

stackars liten [sad] blir ledsen i hjärtat när jag får höra om sånt. förstår verkligen inte hur man kan göra så mot en katt. grymma människor [mad] men bra att hon fick komma till någon som bryr sig och skämmer bort henne lite! [y]

Guardian:

O, jäklar. Man är så gammal som man känner sig, eller hur var det nu? Gäller nog katter också.

haha, ja det stämmer definitivt i detta fall! [smile]


   
SvaraCitera