Aviseringar
Rensa alla

Hejjejejejjjjjjejejejj


24/7
 24/7
Ämnesstartare

Kommer vara tvådagarsbakis imorgon. Ni borde skriva något snällt till mig som jag kan läsa imorgonbitti. Om ni skriver något elakt kommer jag definitivt tvådagarsbakisgråta.

Diskussion: varför föreslog övriga um:are att dessa skulle bajsa på mig när jag var däckad? Förtjänar inte riktigt detta tycker jag.

Ps I love you.


   
Citera
Ämnesetiketter
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Bör tilläggas att jag var ytterst behaglig ikväll och berättade hemlisar jag inte sagt till någon annan förut. Förtjänar INTE att få bajs på mig.


   
SvaraCitera

hej hur mår du


   
SvaraCitera

Hej 24/8 jag tycker inte du nödvändiigtvis behöver bajsas på, det duger med en klassisk tuschmustasch. Hoppas det värmer, drick mycket vatten,


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Jag mår bra fast jag drömde att jag fick en grön kattunge, blev ledsen när jag vaknade och detta inte stämde.


   
SvaraCitera

image_307.jpg


   
SvaraCitera

Tjenare.


   
SvaraCitera

Hoppas du får det bra när du återuppstått och inte allt för mycket ångest.


   
SvaraCitera

Volvo4life:
Tjenare.

Tjenare brorsanHjärta


   
SvaraCitera

Knegaren:

Tjenare brorsanHjärta

men lägg ner nån jävla gång


   
SvaraCitera

df rqp:

men lägg ner nån jävla gång

Okej. Det är ändå inte roligt längre.


   
SvaraCitera

24/7:
Bör tilläggas att jag var ytterst behaglig ikväll och berättade hemlisar jag inte sagt till någon annan förut. Förtjänar INTE att få b

Skadeglädjeajs på mig.

haha fint placerad. nåja, vill få update om vart clownporren håller hus!


   
SvaraCitera

Hoppas du mår bra när du vaknar och att du inte har ont eller är ledsen. Allt ska kännas som i en romantisk komedi och du vet redan att slutet kommer bli perfekt. 

Om några veckor kommer en ny säsong av New Girl, det är positivt! Det kan du se fram emot. Även andra serier startar nya säsonger då antar jag. Vet dock inte vilka du följer, men jag har för mig att du såg Game of Thrones? 

Okej ja, det här var nog det bästa jag kunde hitta på att skriva till dig nu. Kram!


   
SvaraCitera

Och du förtjänar inte att bajsas på någonsin.

En av mina vänner bjöd hem en person som bajsade i deras diskmaskin. Fräscht va?


   
SvaraCitera