Aviseringar
Rensa alla

Hejsan


Ämnesstartare

Ibland medan jag är hemhemma och måste använda mig utav mobilen för att få internet händer det att det dör ganska ofta och då måste jag ju logga in på um igen när jag har fått igång internet och så

men när det har hänt ett par gånger kommer alltid den där jävla "du har skrivit fel lösenord 3 gånger, nu kan du inte logga in på en timma"-rutan upp [cry]

mitt användarnamn och lösen är ihågkommet så jag behöver alrig skriva in det, och det funkar ju som vanligt när det väl funkar men varför blir det såhär???
jätteirriterande


   
Citera
Ämnesstartare

Låter jobbigt [sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Låter jobbigt [sad][love]

ja men när jag inte ens har skrivit fel lösenord liksom???[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ja men när jag inte ens har skrivit fel lösenord liksom???[cry]

Måste va Åtta som jävlas med dig [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nån annan kan ha försökt logga in som dig^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Nån annan kan ha försökt logga in som dig^^

men det händer bara när jag är hemhemma och har crappy internet som gör att jag måste logga in massa gånger under dagen! händer aldrig annars [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men det händer bara när jag är hemhemma och har crappy internet som gör att jag måste logga in massa gånger under dagen! händer aldrig annars [no-no]

Åhå ok^^
Nån bugg hos um då kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Nån bugg hos um då kanske.

tänkte att man kanske inte får logga in för många gånger under en timma eller nåt? för ibland dör mitt internet jätteofta och då kan det bli så att jag måste logga in på um 5 gånger under en timma eller så, det kanske man inte får 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det kanske man inte får 🙁

Det borde det inte bero på. Men jag vet inte, dom kanske har märkliga regler av nåt slag.


   
SvaraCitera