Aviseringar
Rensa alla

Hejsan alla är ledsen/deprimerad över en sak


Adamtiii:

vad ska ja säga

att han/hon ska sätta dig vid personer som du kan umgås med eller jobba i grupp med de som du har nånting gemensamt, du kan även säga att du vill bli mer känt med en viss person så han/hon kan fixa det åt dig Glatt skålande


   
SvaraCitera

Jag var lika dan när jag började gymnasiet. Så småningom om hittade jag två stycken som jag hade otroligt kul med under gymnasietiden. Tog dock ett halv år innan vi fann varandra


   
SvaraCitera

Adamtiii:

Går du också 1an?

Jepp, började 15:e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:

att han/hon ska sätta dig vid personer som du kan umgås med eller jobba i grupp med de som du har nånting gemensamt, du kan även säga att du vill bli mer känt med en viss person så han/hon kan fixa det åt dig Glatt skålande

Tack så mkt ska det!!


   
SvaraCitera

Har heller inte några kompisar. Men jag är glad över det jag har. På rasterna och lunchen låser jag in mig på toaletten och spelar eller kollar Youtube. 


   
SvaraCitera

Malonexd:
Har heller inte några kompisar. Men jag är glad över det jag har. På rasterna och lunchen låser jag in mig på toaletten och spelar eller kollar Youtube. 

Tumme upp


   
SvaraCitera

Malonexd:
Har heller inte några kompisar. Men jag är glad över det jag har. På rasterna och lunchen låser jag in mig på toaletten och spelar eller kollar Youtube. 

Ja, i slutet av nian, var jag vissa dagar på toaletten i flera timmar, väntande på att det skulle bli dags för mig att gå hem. Jag minns inte exakt varför jag tyckte att jag behövde vänta; jag kanske var rädd för mina föräldrar.

Och så var jag också på toaletten i en hel timme mellan två nationella prov av en annan anledning, men det kanske vi inte behöver prata om.


   
SvaraCitera

123fendas:

Ja, i slutet av nian, var jag vissa dagar på toaletten i flera timmar, väntande på att det skulle bli dags för mig att gå hem. Jag minns inte exakt varför jag tyckte att jag behövde vänta; jag kanske var rädd för mina föräldrar.

Och så var jag också på toaletten i en hel timme mellan två nationella prov av en annan anledning, men det kanske vi inte behöver prata om.

Det är ditt val om du vill berätta 🙂 Men jag är som dig; jag har liksom inget större behov av kompisar. Jag trivs bra själv med min dator och mobil helt enkelt.


   
SvaraCitera

du måste ge det tid, engagera dig i olika aktiviteter på skolan tex insparken LE mot varje person du stöter förbi i korridoren. Få inte panik om du inte hittat nån första veckan, ibland hittar man sin bästa vän sista året i gymnasiet 🙂


   
SvaraCitera