Aviseringar
Rensa alla

hejsan alla nya..


Ämnesstartare

ply:

gissar på ett svar som har med nymodigheter som snapchat att göra 

vad är det? låter som shots.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

vad är det? låter som shots.

haha snap-shots, det låter mer värdigt vår tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

haha snap-shots, det låter mer värdigt vår tid.

jag provade sånt i någon minut, snapchattande. råkade  skicka en selfie till alla kontakter istället för en, har sedan dess hållit mig borta från såna där telefonprogram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

jag provade sånt i någon minut, snapchattande. råkade  skicka en selfie till alla kontakter istället för en, har sedan dess hållit mig borta från såna där telefonprogram.

jag har inte ens testat, det låter otäckt. hur många komplimanger hann du få?


   
SvaraCitera
Exner

ply:

hur många komplimanger hann du få?

= )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

panik... i tell u
ja, jag vet inte vad man gör. borde kan skapa en tråd om sånt också
kan du skicka den i pm till mig? har råkat sluta följa min lista. och vsg, stalka på. inget nytt här.
fått 2 hej i pm hittils. du är inte den första Cool

Mitt svarade du på...så där e man körd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

jag har inte ens testat, det låter otäckt. hur många komplimanger hann du få?

märker att du inte kan sånt här. man brukar få en bild tillbaka på det man har skickat. det är inte vanligt chattande direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

märker att du inte kan sånt här. man brukar få en bild tillbaka på det man har skickat. det är inte vanligt chattande direkt.

som sagt - hänger inte med i dagens nymodigheter! 


   
SvaraCitera

kakakaka: kan du skicka den i pm till mig? har råkat sluta följa min lista. och vsg, stalka på. inget nytt här.

inte den du gjorde, utan den jag gjorde, förmodar jag? den du gjorde borde du ju rimligen ha kvar, tycker man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one: utan den jag gjorde, förmodar jag? den du gjorde borde du ju rimligen ha kvar, tycker man.

ja, den jag gjorde. man kan visst sluta följa sina egna listor. det tycker spotify är en bra ide.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag var liten trodde jag att snapchat var personligt, att man fick en bild som någon tagit just för en själv.. varje gång.. Gråter


   
SvaraCitera

kakakaka:

ja, den jag gjorde. man kan visst sluta följa sina egna listor. det tycker spotify är en bra ide.

huh. okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folk får fan lugna sig 


   
SvaraCitera
mynona

Jag har inte lagt märke till något sådant. Flirtar um-invandrarna med varandra eller urinnevånarna? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: skrev man hej i pm utan att få ett svar tbx..

<3


   
SvaraCitera