Aviseringar
Rensa alla

Hejsan! Jag heter Emil ljung och är 16 år.


Ämnesstartare

Hejsan allihop. Jag Älskar en tjej som heter ...... Men min fråga är att jag vill komma närmre henne. För vi brukar skriva på sms hejsan snyggin, hejsan sötis sen mm. Men Jag vet inte om hon gillar mig i verkligenheten. Skulle man kunna få lite hjälp`?


   
Citera

Det går _ICKE_


   
SvaraCitera

Xkiller:

Hejsan allihop.

Hejsan allihop!

Xkiller:

Jag Älskar en tjej som heter ......

Jag har känslor för en tjej.

Xkiller:

För vi brukar skriva på sms hejsan snyggin, hejsan sötis sen mm.

Vi gillar varandra, snälla och goa emot varandra.

Xkiller:

Men min fråga är att jag vill komma närmre henne.

Jag skulle vilja lära känna henne mera.

Xkiller:

Jag vet inte om hon gillar mig i verkligenheten.

Vet inte om hon vill lära känna mig mer, eller jag vet inte om jag känner mig värd att älskas.

Xkiller:

Skulle man kunna få lite hjälp`?

Hur ska jag lära känna migsjälv och få självkänslan så jag vågar dela med mig av migsjälv så jag kan komma henne närmare.


   
SvaraCitera

notfallingapart:

Jag skulle vilja lära henne henne mera.

[cute]


   
SvaraCitera

Om vi ska vara rationella och konsekventa så bör hon inte gilla dig... [smile]


   
SvaraCitera

Bluff: Alltså, de blev fel [blush]


   
SvaraCitera

Xkiller:

Hejsan allihop!

mitt namn är Emil, är sexton år gammal. Har känslor för en tjej. Vi gillar varandra, snälla och goa emot varandra. Jag skulle vilja lära känna henne mera. Vet inte om hon vill lära känna mig mer, eller jag vet inte om jag känner mig värd att älskas. Hur ska jag lära känna mig själv och får självkänslan så jag vågar dela med mig av mig själv till dom jag älskar.

Hej Emil,

fint skrivet, det är något väldigt vanligt att man inte är säker på att visa vem man är. Eller att man är rädd för att någon inte ska gilla en när man lär känna varandra mer.

Du verkar ju inte känna henne riktigt, men de är okej. Om ni har kul ihop nu så kanske ni kan ha det borta från tangenterna med. [y]

Oroa dig inte så mycket, om de är kärlek du vill ha så kolla inom dig själv. Hur vill du vara. Åt vilket håll vill du gå? Vad älskar du?

Kämpa för det... men finn dig själv först.


   
SvaraCitera

Xkiller:

För vi brukar skriva på sms hejsan snyggin, hejsan sötis sen mm

jag har fått läsa sånt här skit 1000 ggr. det betyder INTE att alla som skriver till mig snygging älskar mig. FÖRSTÅTT?


   
SvaraCitera

Var en bra människa.


   
SvaraCitera

Döda henne


   
SvaraCitera
Hando

Bazza henne


   
SvaraCitera

Visa tråden.


   
SvaraCitera

Om du inte vill skriva vad hon heter, varför tar man ens upp det då?


   
SvaraCitera

säg att du har crocketskills.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera