Aviseringar
Rensa alla

hejsan jag ska göra 1 experimnet


kachin

nästa gång kan du ju testa med dazed, han kanske har förmågor som gör att röken ba disappearar [crazy][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jag vet inte, tramsigt är det, ska vara som det var förr.

Mm, en rejäl örfil oavsett kvalité på inlämning. Helst inga inlämningar alls, bara örfilar.

Det är karaktärsdanande. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

nästa gång kan du ju testa med dazed, han kanske har förmågor som gör att röken ba disappearar

hahah [cute]

For science!!!11 [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

nästa gång kan du ju testa med dazed, han kanske har förmågor som gör att röken ba disappearar

insinuerar du att jag är en magisk häst?

Isotop:

Mm, en rejäl örfil oavsett kvalité på inlämning. Helst inga inlämningar alls, bara örfilar.Det är karaktärsdanande.

Ja och en obligatorisk kurs i folkpartiets historia på det så [y]


   
SvaraCitera
kook
 kook

hahhahaha alltså åh


   
SvaraCitera
kachin

Isotop:

For science!!!11 [blush]

det är viktigt med science! man måste ju våga "satsa" lite [wink][tired]

dazed:

insinuerar du att jag är en magisk häst?

vad känner du dig som?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

vad känner du dig som?

Jag vet inte, allt blir så förvirrande helt plötsligt. Jag har nog aldrig riktigt velat tänka på att jag kan vara en magisk häst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

det är viktigt med science! man måste ju våga "satsa" lite

hahahah alltså...............

kook:

hahhahaha alltså åh

heej [cute]

dazed:

Ja och en obligatorisk kurs i folkpartiets historia på det så

Schema klass 4B

08:10
Örfilar
11:00
Lunch
11:30
Försupen avdankad Lars Leijonborg gästar skolan och utför colonoscopys på de som grinat mest under dagen
12:30
Folkpartiet i fokus - seminarium om riksdagsledarmot Orvar Fläbberbult's roll i den baltiska politiken under sent 50tal.
19:00 slut för idag.


   
SvaraCitera
kachin

dazed:

Jag vet inte, allt blir så förvirrande helt plötsligt. Jag har nog aldrig riktigt velat tänka på att jag kan vara en magisk häst.

Förstår... Finns här om du vill prata, kan skicka Pm om det känns jobbigt att andra läser.

vänliga hälsningar
kachin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Schema klass 4B08:10Örfilar11:00Lunch11:30Försupen avdankad Lars Leijonborg gästar skolan och utför colonoscopys på de som grinat mest under dagen12:30Folkpartiet i fokus - seminarium om riksdagsledarmot Orvar Fläbberbult's roll i den baltiska politiken under sent 50tal.19:00 slut för idag.

Hemläxa:
att lära sig slå sin fru utan att lämna märken enligt essän författad av major Jan Björklund efter att gräl med sin fru på en finlandsfärja 2005.


   
SvaraCitera
kook
 kook

Isotop:

heej

tja! hur går det?? du gjorde mig otroligt sugen på att röka. dumt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Förstår... Finns här om du vill prata, kan skicka Pm om det känns jobbigt att andra läser.vänliga hälsningarkachin

Tack men det känns bra att få vädra det här offentligt också.

Osäkra hälsningar: dazed


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Hemläxa:
att lära sig slå sin fru utan att lämna märken enligt essän författad av major Jan Björklund efter att gräl med sin fru på en finlandsfärja 2005.

essän är slarvigt nedkrafsad på en servett besudlad med kroppsvätskor.

70% av texten består av könsord.

kook:

tja! hur går det?? du gjorde mig otroligt sugen på att röka. dumt

Gör de flesta tjejer otroligt sugna. [wink][wink][wink]

nä men sry :$


   
SvaraCitera
kook
 kook

Isotop:

Gör de flesta tjejer otroligt sugna.

[wink][wink][wink][wink][wink] (har ingen bra line att komma med som svar, så kör blinkgubbar)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

essän är slarvigt nedkrafsad på en servett besudlad med kroppsvätskor.70% av texten består av könsord.

Du har också läst den alltså?


   
SvaraCitera