Aviseringar
Rensa alla

Hejsan ungar!!


Ämnesstartare

Eder gamla favoritgubbe är på besök! Blink

Mår alla väl??? Vilka är kvar??

Tittar in ibland, typ 1 gång per kvartal.. Men kände för att skicka en hälsning nu!!!

/S3ON 

Ni minns väl mig?.... Rodnar


   
Citera
Haien

Hejhej streon!

Det är inte många kvar, de flesta har avreggat sig och många är helt enkelt nästan aldrig online, men um är fortfarande sig självt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj vad tråkigt att höra!! 

Antar att de ej har fått bukt med buggarna? 

En sida som ägnar att locka folk måste ju fungera, menar jag.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förväntar du dig att jag ska tro att du inte varit flitigt aktiv på forume hela tiden med ett eller flera konton?Mycket gladBlink

Hjärta


   
SvaraCitera
Haien

Jo det stämmer, den är lika mycket beta även om edin tog bort betalogon. Fast buggarna och inaktiviteten hör numera lite till umkänslan, man väjer sigMycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Förväntar du dig att jag ska tro att du inte varit flitigt aktiv på forume hela tiden med ett eller flera konton?Mycket gladBlink

Hjärta

Åh herr stork, min gamla kära ärkefiende!!! 

Ja, det får man väl anta endå. är ju en person som kräver rätt mkt uppmärksamhet och det får man ej om man e hemlig. Men vore fint att ha ett konto här att logga in på ibland, men känns så jävla fel samtidigt hmm. Är du aktiv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

$30,00: Är du aktiv?

Sporadiskt - ibland - när jag typ känner mig rastlös eller inte har något bättre att göra - annars loggar jag bara in för att skriva i min kalender-tråd.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:
Jo det stämmer, den är lika mycket beta även om edin tog bort betalogon. Fast buggarna och inaktiviteten hör numera lite till umkänslan, man väjer sigMycket glad

Så ni har gått från att vara ett fett mentalsjukhus utan sjukvårdspersonal till att bli typ en population i tunnlarna mellan 2 metro-stationer! Mysigt värre! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: min kalender-tråd.

dvs varje dag? 😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

$30,00: dvs varje dag? 😀 

Mer eller mindre

$30,00: Så ni har gått från att vara ett fett mentalsjukhus utan sjukvårdspersonal till att bli typ en population i tunnlarna mellan 2 metro-stationer!

Rolf

Hjärta


   
SvaraCitera
Haien

$30,00:

Så ni har gått från att vara ett fett mentalsjukhus utan sjukvårdspersonal till att bli typ en population i tunnlarna mellan 2 metro-stationer! Mysigt värre! 

Ja något sånt, fast är nog ganska säker på att det var mentalsjukhuset som flyttade till tunnlarna, eller deras avkommor. Time har dock fixat några doktorer, rutten och nån kallad lav håller numera koll på oss. Time är också relativt aktiv.


   
SvaraCitera
Haien

Du time, när tror du att vi kommer kunna hitta lill-time här på forumet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:

Ja något sånt, fast är nog ganska säker på att det var mentalsjukhuset som flyttade till tunnlarna, eller deras avkommor. Time har dock fixat några doktorer, rutten och nån kallad lav håller numera koll på oss. Time är också relativt aktiv.

Moderatorerna lider faktiskt också!! Vi är (var) alla patienter på mentalsjukhuset oavsett vad vi intalade oss! Det är ju det som är poängen 😀 


   
SvaraCitera
Haien

$30,00:

Moderatorerna lider faktiskt också!! Vi är (var) alla patienter på mentalsjukhuset oavsett vad vi intalade oss! Det är ju det som är poängen 😀 

Aa jo det stämmer, men patienterna försöker ju i alla fall behandla varandra!


   
SvaraCitera
time
 time

Haien:
Du time, när tror du att vi kommer kunna hitta lill-time här på forumet?

Ok nu RÅKADE jag gå in hit och titta men hallå, var lite mer creepy. 

Menar du mitt barn eller en adminefterträdare?


   
SvaraCitera