Aviseringar
Rensa alla

Hela hemsida flyttar sig lite efter inlägg


sadjad
Ämnesstartare

Tjenare Pajjare!

Det är så att jag är klar med min hemsida men det är en liten grej som jag har svårt med att lösa och undrar om ni kan hjälpa mig med det?

Okej till problemet nu. Jag är klar med min/mitt utseende/template/ram på min hemsida. Och nu när jag vill fylla den med med text och bilder så flyttas hela min hemsida några pixlar till höger. Så min konkreta fråga är hur man gör så att hela hemsidan inte flyttar sig några pixlar till höger så fort man lägger in något i den.

Om ni inte förstår vad jag menar så kan ni ta bort den stora bilden på första sidan så ser ni att hemsidan flyttar tillbaka sig några pixlar till vänster. Så vet ni hur man fixar detta?

Här är hela min hemsida den är komprimerad till 100kb
www.mediafire.com/?q8kpd48k3214zk​4

Jag är säker på att det är nogon liten grej som jag bara har missat, men jag kan inte hitta det


   
Citera
sadjad
Ämnesstartare

Så här ska det vara Image

så här ska det inte varaImage

Lägg märket till att hemsidan flytter sig lite åt höger


   
SvaraCitera

När skropllen dyker upp flyttas sidan lite till höger, gör alla sidor [no-no][no-no][no-no][no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera

skrollen


   
SvaraCitera

Enda lösningen om du stör dig så mycket på det är väl att se till att skrollen alltid är uppe genom att göra sidan längre


   
SvaraCitera

Ågu va många inlägg ja gör [tard]


   
SvaraCitera
sadjad
Ämnesstartare

Det kan lösas genom att lägga till
Ett stycke css-kod:

html {
overflow-y: scroll;
}

i din CSS-mall, detta gör att scrollbaren alltid är där, oavsett om den behövs eller inte
[y][y][y][y][y][y][y][y]


   
SvaraCitera
sadjad
Ämnesstartare

ChickiBull:

Enda lösningen om du stör dig så mycket på det är väl att se till att skrollen alltid är uppe genom att göra sidan längre

Tack för hjälpen [love]


   
SvaraCitera