Aviseringar
Rensa alla

hela um är på en träff


time
 time

ekorrespondenten:
Folk hade stått på kö för att få prata med time, för att sedan "diskutera" varför de blivit bannade och deras trådar låsta

Hjärta


   
SvaraCitera
time
 time

Det har ju till och med hänt förut. 

Fast de flesta som bråkat jättemycket med mig på forumet och över PM brukar vara gulliga och snälla irl. Det är lättare att vara arg bakom skärmen, tror jag. Och så brukar folk ease:a up lite när de hör min ton i verkliga livet.

Tror nog att det skulle bli lite slagsmål men mest kramfest.


   
SvaraCitera

time

Tror nog att det skulle bli lite slagsmål men mest kramfest.

Och självklart för att jag är jag... så läste jag "korvfest"...


   
SvaraCitera

skulle vilja se vissa backa upp sin skit irl.


   
SvaraCitera

tror det skulle vara skoj!


   
SvaraCitera

Jag skulle undvika mina meningsmotståndare så gott det går, i hopp om att slippa försöka stamma fram mina argument i en eventuell diskussion med dem, ångra att jag över huvud taget gått dit och lägga mig ner och hyperventilera i ren panik.


   
SvaraCitera
kook
 kook
Ämnesstartare

Proteus:
Jag skulle undvika mina meningsmotståndare så gott det går, i hopp om att slippa försöka stamma fram mina argument i en eventuell diskussion med dem, ångra att jag över huvud taget gått dit och lägga mig ner och hyperventilera i ren panik.

vilka är dina meningsmotståndare? Skadeglädje


   
SvaraCitera

jag är d men proteus är
gulle kram <3 


   
SvaraCitera

det hade väl bara grupperats så folk umgicks med sina buds och undvek resten som vanligt


   
SvaraCitera

kook: vilka är dina meningsmotståndare? Skadeglädje 

christover_bandy: jag är d men proteus är
gulle kram <3 

^

Tror bara att christover försöker vagga in mig i falsk trygghet. 🙁 När jag minst anar det drar han upp vapenfrågan och våldför sig på mig verbalt, i mitt då försvarslösa tillstånd. Sen blir jag tvungen att avregga härifrån för att undfly förödmjukelsen. Gråter

Nä, det är nog bäst att jag stannar här framför datorn.


   
SvaraCitera
kook
 kook
Ämnesstartare

Proteus:

^

Tror bara att christover försöker vagga in mig i falsk trygghet. 🙁 När jag minst anar det drar han upp vapenfrågan och våldför sig på mig verbalt, i mitt då försvarslösa tillstånd. Sen blir jag tvungen att avregga härifrån för att undfly förödmjukelsen. Gråter

Nä, det är nog bäst att jag stannar här framför datorn.

Gråter

det går inte, alla är på träffen. även du


   
SvaraCitera
Draug

time: Och så brukar folk ease:a up lite när de hör min ton i verkliga livet.

Har du en så pass len och fin stämma IRL? lr har du en sträng och bestämd ton som gör folk mer fogliga? Söt blev lite fundersam över hur du uttrycker dig i sociala sammanhang utanför um och dess reglemente.


   
SvaraCitera
time
 time

Draug:

Har du en så pass len och fin stämma IRL? lr har du en sträng och bestämd ton som gör folk mer fogliga? Söt blev lite fundersam över hur du uttrycker dig i sociala sammanhang utanför um och dess reglemente.

Folk (ofta de som bråkar) brukar ha problem med min ton eftersom det oftast handlar om reprimander men irl så brukar folk tycka (eller har åtminstone sagt) att det är skrattretande att någon tyckt att jag skulle låta arrogant. Blir typ lite "du är så söt när du försöker svära!!!!"-effekten. Ledsen


   
SvaraCitera

S3ON: fast d hade nog spårat, ngn kske hade dödat ngn/ngra :((

Hmm.. Vem hade dödat vem/vilka?


   
SvaraCitera

NiklasW:

Hmm.. Vem hade dödat vem/vilka?

tänker ej spekulera om det mer i detalj. Blink


   
SvaraCitera