Aviseringar
Rensa alla

Helgen är överskattad


Woho:

Nu skall vi inte vara så lata, du som är så vuxen nu[no-no]

är bara vuxen på vardagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lishaa:

kallade mej själv för 18 idag glömde bort att ja var 19

Ja det tar ett tag att vänja sig vid tanken! Hur känns det annars att vara ett år äldre? (obligatorisk fråga)

dazed_and_confused:

Ja eller typ klädesplagg, filtar och konfetti, ska vi bilda företag?

Det lär lukta mök men jag gillar själva idén. Visst, har du någon lokal där vi kan framställa navelludd? Volontärer vore guld också för den delen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rosahest:

Det lär lukta mök men jag gillar själva idén. Visst, har du någon lokal där vi kan framställa navelludd? Volontärer vore guld också för den delen.

Mm vi säger att vinsten går till välgörenhet, haha suckers. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rosahest:

Ja det tar ett tag att vänja sig vid tanken! Hur känns det annars att vara ett år äldre? (obligatorisk fråga)

gillar läget snart kan ja langa booze till fjortisar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Mm vi säger att vinsten går till välgörenhet, haha suckers.

Hähä, ja det gäller ju att vara ond när man kan!

lishaa:

gillar läget snart kan ja langa booze till fjortisar!

Se då till att du tar ut en serviceavgift på det hela så du tjänar något.
*affärsman*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rosahest:

Se då till att du tar ut en serviceavgift på det hela så du tjänar något.
*affärsman*

hahahah ja d ska ja bra tänkt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej man får ju dricka sprit utan att folk blir alldeles till sig[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rosahest:

Hähä, ja det gäller ju att vara ond när man kan!

Nja vi kan slänga i nån femtioöring i nån insamlingbössa en halv gång per decennium men lite i gråzonen ska vi självklart befinna oss. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

nej man får ju dricka sprit utan att folk blir alldeles till sig

hahah aa d känns mer ok nu lixom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

nej man får ju dricka sprit utan att folk blir alldeles till sig

Haha jo sant, på jobbet får man inte göra det vad jag har förstått det som. Typiskt.

dazed_and_confused:

Nja vi kan slänga i nån femtioöring i nån insamlingbössa en halv gång per decennium men lite i gråzonen ska vi självklart befinna oss.

Jag gillar ditt tänk! Du får bli ansvarig för juridiken, så kommer det någon kostymare och börjar vifta med pekfingret så är du där och sätter ner foten. Låter det bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rosahest:

Jag gillar ditt tänk! Du får bli ansvarig för juridiken, så kommer det någon kostymare och börjar vifta med pekfingret så är du där och sätter ner foten. Låter det bra?

Självklart det är ju faktiskt så här alla stora organisationer in the välgörenhetsbiz verkar så vitt jag förstår, med lite välplacerade kampanjbidrag hos Sveriges politiker kan vi nog få allt navelludd från rikets alla fångar gratis också. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Självklart det är ju faktiskt så här alla stora organisationer in the välgörenhetsbiz verkar så vitt jag förstår, med lite välplacerade kampanjbidrag hos Sveriges politiker kan vi nog få allt navelludd från rikets alla fångar gratis också.

Ja det är nog inte så svårt att få deras ludd. Bara att säga till politikerna att vi röstar på dom i nästa val, vilket är precis vad de vill höra. Politik är i mina ögon rätt ointressant så jag kommer bara rösta blankt när det väl kommer till kritan. Blir de då sura så säger jag att jag åtminstone inte röstade på deras motståndare!

Gråzonen, the place to be.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rosahest:

d. Bara att säga till politikerna att vi röstar på dom i nästa val, vilket är precis vad de vill höra. Politik är i mina ögon rätt ointressant så jag kommer bara rösta blankt när det väl kommer till kritan.

Vi investerar i båda sidor dem är ändå likadana. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Vi investerar i båda sidor dem är ändå likadana.

Sant det. Så vad händer ikväll, ut och ragga volontärer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rosahest:

Sant det. Så vad händer ikväll, ut och ragga volontärer?

Mm kanske det. [crazy]


   
SvaraCitera