Aviseringar
Rensa alla

HELGEN = DÖD


Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Då föreslår jag att du gör något du aldrig brukar kunna göra så du får lite omväxling

mm, men vet inte vad 🙁
Dold text: vill inte svara på dina inlägg för då ser jag den spindelbilden!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

mm, men har sovit hela veckan! jag deppar ihop :P:PP
sover hela nätterna och sen från tre till fem och är trött hela tiden och gråter och orkar ej!!

okej, känner igen det där med att sova för mycket, så träna lovar att du kommer känna dig mkt piggare och gladare! [party]


   
SvaraCitera

m3lis:

Dold text:

Förlåt

Dold text: Folk har en osund uppfattning om spindlar[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

okej, känner igen det där med att sova för mycket, så träna lovar att du kommer känna dig mkt piggare och gladare!

mm, brukar 🙁


   
SvaraCitera

m3lis:

träffar en kompis (Du röstade på detta alternativ)

Om du har lust. Annars: Pyssla och mys med um.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Annars: Pyssla och mys med um.

mm, tänkte skapa en sån knapp men har ingen lust med att sitta vid um en hel helg, då kan jag göra mycket bättre saker, som tex sova! vet ej varför jag har börjat tänka så :s


   
SvaraCitera

m3lis:

mm, tänkte skapa en sån knapp men har ingen lust med att sitta vid um en hel helg, då kan jag göra mycket bättre saker, som tex sova! vet ej varför jag har börjat tänka så :s

Man lever inte för att sova!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Man lever inte för att sova!

Jo just nu gör jag det, hittar ej något annat att leva för just nu faktiskt. Tänkte på det på en lektion förut. Eller min syster som inte ens bor hemma längre.


   
SvaraCitera

m3lis:

Jo just nu gör jag det, hittar ej något annat att leva för just nu faktiskt. Tänkte på det på en lektion förut. Eller min syster som inte ens bor hemma längre.

Men nej. Vad tragiskt det låter. Du har ju ett stort underhållningsvärde här på um, det är något att leva för osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Jo just nu gör jag det, hittar ej något annat att leva för just nu faktiskt. Tänkte på det på en lektion förut.

om du satt bredvid mig nu så hade du fått en lång kram av mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Men nej. Vad tragiskt det låter. Du har ju ett stort underhållningsvärde här på um, det är något att leva för osv.

Mår dåligt av um, fast ändå sitter jag här för det är just nu det enda som får mig att tänka på lite annat.

oktoberbarn:

om du satt bredvid mig nu så hade du fått en lång kram av mig

hade inte berättat för någon irl pga palla 🙁 satt och grät med en lärare och sa inget för gillar inte att berätta för folk irl


   
SvaraCitera

m3lis:

Mår dåligt av um, fast ändå sitter jag här för det är just nu det enda som får mig att tänka på lite annat.

Varför mår du dåligt av um? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

gillar inte att berätta för folk irl

ok, nu vet jag iaf lite. så när/om vi ses så kommer jag hålla ögonen öppna på hur du mår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Varför mår du dåligt av um?

Jag vet inte, känner mig så bortglömd från verkligeheten. Om jag tex sitter vid um en söndagskväll och har det kul och sen ska man till skolan och inser verkligheten och att man inte gör något åt saker som händer osv.[sad]


   
SvaraCitera

m3lis:

Jag vet inte, känner mig så bortglömd från verkligeheten. Om jag tex sitter vid um en söndagskväll och har det kul och sen ska man till skolan och inser verkligheten och att man inte gör något åt saker som händer osv.[sad]

Jag förstår. Låter jobbigt. Har tyvärr inga bra råd. Men ta helgen som den kommer.


   
SvaraCitera