Aviseringar
Rensa alla

Help me 🙁


Ämnesstartare

Hej,
Jag är fruktansvärt arg, jag sitter bokstavligt talat och morrar vid datorn. Har gjort det ett par timmar nu, då och då får jag ett litet utbrott och är påväg att slå sönder tvn, datorn, eller någonting annat roligt.
Jag slår mig själv på armarna och på benen av ren frustration. För tillfället hatar jag alla människor, även mig själv.
Det känns som att om någon kommer fram och säger något jag finner irriterande så kommer jag att ha ihjäl den personen på ett brutalt och hänsynslöst sätt.

Utöver detta så känner jag mig också väldigt ensam. Jag saknar kärlek såpass mycket att jag tror att mitt hjärta börjar överväga att ta livet av sig.
Dessutom är jag smått förälskad i min 22åriga tremänning som jag träffade för första gången idag.
Den hetaste kvinnan jag någonsin skådat faktiskt.

Jag vill gärna må en aning bättre och slippa känna mig som ett empatilöst psykfall [sad]
Tips?


   
Citera
Ämnesstartare

blunda och räkna till 10 och tänk på roliga saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håll ut[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan typ... finna en syssla som ger dig mycket lugn.
Rökning är bra för det, men du bör icke börja.
IVKE!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de är inte in sidan som räcknas de är utsidan gz

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar ta ut det på andra, gärna här på UM. Eller min morsa. Eller ja första bästa i närheten. Men "skrika" fast med stängd mun så man inte övertygar grannarna att man är cp är väl bra. O typ slå i sängen.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara att hålla ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Håll ut

var det inte dig som jag skulle bli ihop med eller något? [zzz]

Jo, det var fan det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Umgås med några vänner och hitta på nått skoj så blir det bättre, lovar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrik. Eller skriv av dig. Tänk efter vad det är som gör dig arg, och skriv ned det. PMa om du vill [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majkiie:

var det inte dig som jag skulle bli ihop med eller något? [zzz]

Jo, det var fan det.

Haha WHAT? 😀 Varför skulle vi bli ihop..? Eller vänta brukade du hänga på irkken?


   
SvaraCitera

Dra dig bara igenom det, fast kanske beror på vilken sorts människa du är om du klarar det. Får jag fråga om det är första gången du känner så här överhuvudtaget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Haha WHAT? 😀 Varför skulle vi bli ihop..? Eller vänta brukade du hänga på irkken?

Noes [rolleyes]
Det var bara någon oseriös grej i en tråd för något år sedan eller två [zzz] kommer inte riktigt ihåg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majkiie:

Det var bara någon oseriös grej i en tråd för något år sedan eller två [zzz] kommer inte riktigt ihåg.

Aha^^ Aja[wink]


   
SvaraCitera