Aviseringar
Rensa alla

Help me out, flickvännen är bi.


Ämnesstartare

Tjenare. Nu är det så att min flickvän som jag vart tillsammans med i snart tre månader vill experimentera lite och prova att ha sex med en tjej. Hon vill antingen ha trekant, eller bara testa med tjejen för att sen återgå till mig.

Då undrar jag; Bör jag som förstående pojkvän låta henne leva ut sina fantasier och även låta mig få testa på en trekant med två flickor?

Eller ska jag istället förklara att jag inte vill dela henne med någon annan sexuellt då jag älskar henne väldigt mycket?

Jag är själv väldigt öppen för att experimentera och testa nya grejer, men just att låta henne ha sex med en tjej utan mig där.. nja, den idén är jag inte lika peppad på.

Tjejer, har ni vart i en situation där ni blivit frågade om att ha en trekant med ett par?

Killar, vad hade ni gjort i min situation?

/TF


   
Citera

Touchfaith:

Killar, vad hade ni gjort i min situation?

Antingen är hon med mig till 100% eller inte alls.

Du verkar ju tveksam till att hon ensam ska vara med en annan tjej, säg det till henne, men du vill testa på trekant, säg det till henne, och kom fram till vad ni vill.

Jag skulle inte vilja ha varken eller 🙂


   
SvaraCitera

Touchfaith:

Då undrar jag; Bör jag som förstående pojkvän låta henne leva ut sina fantasier och även låta mig få testa på en trekant med två flickor?

tror du skulle gilla det


   
SvaraCitera

Du besvarar ju din egen fråga. Testa en trekant, släpp henne dock ej utan sele på en annan hona.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det tvivlar inte jag heller på att jag skulle, det är hela efterspelet jag är lite kluven över. Kan tycka att en trekant låter bra i huvudet men samtidigt tycker jag att det bäddar för komplikationer.


   
SvaraCitera

Tycker att: du skall säga detta till din flickvän. Relationsproblem av denna typen är så meningslöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingeny:

Testa en trekant, släpp henne dock ej utan sele på en annan hona.

Men om det nu är så att hon verkligen vill testa det med en annan tjej, utan mig. Ska jag då låta henne göra det eller löpa risken att hon går bakom ryggen på mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Touchfaith:

Kan tycka att en trekant låter bra i huvudet men samtidigt tycker jag att det bäddar för komplikationer.

Så sant som det är sagt.
Sällan det är så ''fint och lätt'' som många vill få det till.


   
SvaraCitera

Touchfaith:

Men om det nu är så att hon verkligen vill testa det med en annan tjej, utan mig. Ska jag då låta henne göra det eller löpa risken att hon går bakom ryggen på mig?

Ventilera din oro över eventuella scenarion som du tror kan utlösas om hon ligger med en annan, om det fortfarande känns jobbigt efter hennes rationaliseringar tycker jag inte att du ska göra't.


   
SvaraCitera

Touchfaith:

Bör jag som förstående pojkvän låta henne leva ut sina fantasier och även låta mig få testa på en trekant med två flickor?

om du tycker det känns obehagligt, nej, det är klart du inte ska.


   
SvaraCitera

Touchfaith:

Bör jag som förstående pojkvän låta henne leva ut sina fantasier och även låta mig få testa på en trekant med två flickor?

Skitsamma vad du BÖR göra. Gör det du vill/känner är okej för dig.


   
SvaraCitera

Bättre att ångra något man gjort än något man inte gjort. Do it faggot.


   
SvaraCitera

Touchfaith:

Men om det nu är så att hon verkligen vill testa det med en annan tjej, utan mig. Ska jag då låta henne göra det eller löpa risken att hon går bakom ryggen på mig?

Jag skulle inte tillåta det. Ändra frågan till Skulle du låta din tjej ha sex med en annan kille utan dig? Nej? Trodde väl det.


   
SvaraCitera

Var öppen och berätta vad du tänker och tycker om det hela =)


   
SvaraCitera

Touchfaith:

Eller ska jag istället förklara att jag inte vill dela henne med någon annan sexuellt då jag älskar henne väldigt mycket?

det är

uppenbar:

ligen

inte genuint så kör på [cute]


   
SvaraCitera