Aviseringar
Rensa alla

help mej!


Ämnesstartare

Hej!

För cirka 2 månader sedan så väntade jag på en lektion i min skola, Så kommer tjejen jag är kär i och går förbi. [blush]

Hon log och tittade mej djupt i ögonen [censur]

Jag blev såklart blyg och kollade ner på golvet snabbt,
Kollade sedan upp igen hon tittade fortfarande mej i ögonen och log samtidigt som hon nästan hadde gått förbi mej.
Jag kollade snabbt lite åt ett annat håll... hon gick förbi mej. *phust*[blush] jag kollade sedan upp mot henne, Jag tittade på henne för hon hadde ju gått förbi mej nu [y] Så när hon skulle öppna dörren ut ur korridoren tittade hon tillbaka mot mej och log igen [surprised]
Jag blev chockad och kollade bort igen [rolleyes]

Tror ni att hon "flörtade" med mej?

Asså jag ångrar verkligen att jag inte log tillbaka,För nu när jag möter henne tittar hon bort [cry]

Hon är det enda jag tänker på nu, Jag mår inte så bra måste jag säga [sad]

Tror ni hon hatar mej nu eller? [n]

btw, har ni några tips hur man kan visa att man är intresserad av henne?[wink]

Jätte Tacksamm för seriösa svar [cheers]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera

Blogg? Pratar du med mig var det bara ett tillfälle att synas, vi är människor, ellerhur? Brukar kolla på folk på stan, I ögonen, varför ska Alla ha så problem med det? Tittar man i ögonen - flörtar? Nej, man kommunicerar!
LEAVE IT OR TAKE IT!


   
SvaraCitera

postis_per:

[zzz]

Var det du som sköt mig idag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NormaJean:

Var det du som sköt mig idag?

hmm kan ha varit[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NormaJean:

LEAVE IT OR TAKE IT!

Men asså hon tittar ju bort som att hon inte ser mej nu x(
Är hon förbannad eller ngt?


   
SvaraCitera

loller:

Men asså hon tittar ju bort som att hon inte ser mej nu x(
Är hon förbannad eller ngt?

Men ska man behöva leka Mamma för alla barnen eller? Snacka med henne, annars, varför vill du vara med henne, idioter finns överallt, varför tänker du inte själv, kan folk det nufötiden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Total överanvändning av smileys [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kollar en människa en annan människa i ögonen just när man möts och går förbi varandra så är det inget speciellt med det, Men om hon vänder sig om flera gånger och söker ögonkontakt med dig och ler tycker jag i alla fall att det låter som att hon flörtar med dig.
jag skulle inte tro att hon är arg på dig men om hon nu flörtade med dig och du, som man nog skulle ha tagit det, smått ignorerade henne kan jag tänka mig att hon skäms lite och tycker det är pinsamt. Om jag var du skulle jag tagit mig i kragen och nästa gång du möter henne kolla henne envist i ögonen tills hon möter din blick och le mot henne. Då fattar hon att du inte dissade henne innan. Så lite självförtroende måste nog fram! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyvärr så tror jag bara att det är så att du blivit så där efterbliven som man blir när man är tokkär i någon att man totalt hänger upp sitt liv på den personen och tolkar varje liten positiv sak som en världssensation och minsta lilla negativa sak som en totaldiss och att jorden kommer gå under, fast det inget av det egentligen var något alls.

Men vem vet.


   
SvaraCitera

Du

Klorofyl:

tolkar varje liten positiv sak som en världssensation


   
SvaraCitera

Såklart är hon intresserad! [bigsmile]. Sådär visar jag också om jag gillar nån. Passa på att ta första steget, typ säg hej. Lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske hade värsta stora snorklumpen i näsan utan att veta om det [cute]

Nejmen vafan, big deal? Le och säg hej eller nåt, hon lär ju knappast hata dig eftersom hon log osv. För övrigt våldtar du smileys.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera