Aviseringar
Rensa alla

HELP, piercingproblem!


Ämnesstartare

Hej, jag behöver verkligen hjälp, så om du nu klickat dig in hit tycker jag att du kan vara så snäll att kommentera...

Mina frågor!

1. har du piercat naveln? [surprised]

2. hur kände det? [shake]

3. hur gick det? blev det snyggt? infekterat? [rolleyes]

Nu är det såhär då, att jag ska pierca mig, och ja jag har mina föräldrars tillstånd,
min mamma kommer hjälpa mig med vården av det och så,
men det är inte det som jag är orolig över,,
Hur kommer folk tycka! hur kmr det gå för min stackars navel?[chocked]

ÅÅÅÅÅÅÅÅH jag har så länge letat info på nätet, men inte hittat ett piss, så snälla hjälp mig, [bigsmile]

p.s ja jag vet att jag bara är tretton år, och det kanske är ungt, men jag har velat det sen jag var tio, och nu får jag äntligen så... passar nog på 😉

Aja, tacksam för BRA svar! [cheers][smile][crazy]


   
Citera
Ämnesetiketter

Prata med piercaren, fråga allt du kommer på och lite till. H*n kommer inte att tycka att du är jobbig, bara ansvarsfull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack, men alltså, jag vill ha svar innan, jag går dit, för när jag väl går dit, då ångrar ajg mig inte sen, och jag vill kunna ångra mig,,

men jag tänker jämt " vill man vara fin, får man lida pin " och det är det bästa,,, men fortsätt kommentera<3


   
SvaraCitera

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP


   
SvaraCitera

hJEEEEEELp!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meeen, svara ist!


   
SvaraCitera

Klart att du kan ångra dig när du väl är där, det är bara att säga "nej, jag vill inte, hejdå" innan h*n sticker in kanylen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gör skitont, det kommer spruta blod över hela rummet!


   
SvaraCitera

diinbabuu:

Hur kommer folk tycka

varför bryr du dig om det


   
SvaraCitera

diinbabuu:

1. har du piercat naveln?

Nej

diinbabuu:

2. hur kände det?

N/A

diinbabuu:

3. hur gick det? blev det snyggt? infekterat?

N/A

Nu var jag snäll [smile]
Har dock andra piercingar


   
SvaraCitera

Vill kanske pierca naveln. Vill ha en liten sköldpadda där [cute]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sv: jag bryr mig för att vissa kanske typ tycker att jag är för ung och typ mobbar mig för de, för d finns ju dumma människor, det är lixom sverige vi pratar om här...

Tack för alla som svarat! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag personligen tyckte att det var det smärtsammaste jag har varit med om. Men alla är individuella, vet kompisar som inte kände ett piss.

Min är infekterad fortfarande efter ett helt år. Dock vet kompisar som det läkt för på en vecka.

Allt är helt individuellt. Men läktiden brukar i regel vara allt från ett par månader till ett och ett halvt år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, tack pegamixel 🙂 äntligen en seriös kommentar![y]


   
SvaraCitera