Aviseringar
Rensa alla

helt jävla isöndertrasad


Ämnesstartare

behöver någon att prata med. som inte behöver veta så mycket om mig. som bara kan lyssna på mina problem. som jagkan prata med. som kan prata med mig. för jag känner mig så jävla hopplös. och smutsig. och helt obetydlig i denna värld. någon? som känner som jag som vill prata? eller är jag för tråkig? någon som vill?


   
Citera

Jag kan lyssna, jag. Prata också. Om jag får prata om min idiot till ex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Besök en kurator?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ellebellebi:

Jag kan lyssna, jag. Prata också. Om jag får prata om min idiot till ex.

du får prata om vad du vill

Lounge fact:

Besök en kurator?

tror du verkligen jag vill snacka med någon gammal kärring som inte fattar ett skit? nejtack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till BUP som alla andra ungdomar

mathildaah:

ror du verkligen jag vill snacka med någon gammal kärring som inte fattar ett skit? nejtack

Men daaah, det är ju deras jobb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men daaah, det är ju deras jobb

ja men man kanske vill snacka med någon i sin egen sits?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mathildaah:

tror du verkligen jag vill snacka med någon gammal kärring som inte fattar ett skit? nejtack

tror du fler fattar här? okej [crazy] de är ju professionella med utbildning.. kuratorer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja men jag vill inte snacka med någon kurator? har problem med sånt. öppnar mig inte för personer i 50 års åldern bara fatta okej? jag bad om ngn att snacka här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mathildaah:

a men jag vill inte snacka med någon kurator? har problem med sånt. öppnar mig inte för personer i 50 års åldern bara fatta okej? jag bad om ngn att snacka här?

ba fatta att alla kuratorer nödvändigtvis inte behöver vara 50? de kan vara 49 också

skulle kunna prata med dig om det inte vore så att du hade uppenbara attitydsproblem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan vara för att jag mår dåligt och bad någon att prata med? 🙂


   
SvaraCitera

Jag kan gärna prata [smile]

Du behöver inte säga nått om dig själv. bara prata om problem och sånt du vill prata om. det e vad um delvis är till för [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mathildaah:

tror du verkligen jag vill snacka med någon gammal kärring som inte fattar ett skit? nejtack

det är du som inte fattar ett skit,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

det är du som inte fattar ett skit,

oj menade inte de där [no-no]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

de är ju professionella med utbildning.. kuratorer

HAHAHA när jag provade bup blev det bara fel. hon var runt 50 och när hon frågade mig sacker lät hon mig aldrig fundera runt frågan. han frågade alltid snabbg följdfrågor eller förenklade sinna frågor som om jag var dum i huvudet. usch! hemska minnen


   
SvaraCitera