Aviseringar
Rensa alla

HELT Plattbröstad!


vem behöver bröst vid 13års åldern sheesh


   
SvaraCitera

ssaarraahh:

Säg EN bra fördel med att vara plattbröstad...

Man kan springa snabbt utan att köpa en 500krs sport-bh!
WOOSH! (så låter det).

Edit: + ingen tuttsvett.


   
SvaraCitera

ssaarraahh:

Tack! Äntligen någon seriös..
Bara det att jag är så sjukt orolig när jag läser massor utav andras diskussioner som det finns tjejer på 17år som är helt plattbröstad. Så rädd att bli en av dom...

Det kanske blir så, och det kanske inte blir så. Man oroar sig väldigt mycket över sitt utseende och sin kropp i din ålder. Tro mig, du kommer inte att oroa dig lika mycket när du blir äldre. Oavsett om du har fått stora bröst då eller ej. Du kommer märka att det finns mycket mer hos människor än bara deras utseende.

Miceparade:

Edit: + ingen tuttsvett.

Tuttsvett låter jobbigt [sad]


   
SvaraCitera

Lisbeth Salander..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har vuxna väninnor som funderar på att operera brösten mindre eftersom de är ivägen hela tiden. Varje gång man vänder sig så är de ivägen, och springa är ju en utmaning när det guppar och har sig.
Jag tycker att man ska njuta så länge man inte har bröst eftersom de bara verkar vara ivägen när man sedan har barn och när extravikterna har fullföljt sin uppgift...
Njut så länge du kan. Sedan är det för sent. [smile] det är lyx att vara nöjd med vad man redan har!


   
SvaraCitera

när jag var i din ålder var jag ledsen för jag hade största tuttarna i klassen [sad]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

när jag var i din ålder var jag ledsen för jag hade största tuttarna i klassen [sad]

stora tuttar är aldrig något att vara ledsen över[blush]


   
SvaraCitera

kebu12:

stora tuttar är aldrig något att vara ledsen över[blush]

okej[blush][blush]


   
SvaraCitera

Jag är 17år och platt, gillar det. [love]


   
SvaraCitera

ssaarraahh:

Säg EN bra fördel med att vara plattbröstad...

lättare att upptäcka bröstcancer
man får inte ryggvärk pga vikten från brösten
man kan ligga på mage utan problem


   
SvaraCitera

Jag blev mobbad i lågstadiet eftersom jag hade tuttar.

Visst, det är väl kul att gosa med dem. Men sen då? De är inte annat än i vägen[shake]

Som någon som nämnde sport-BH. Det är ett helvete att alla ska kosta så jävla mycket. Annars får man ha en spänd BH som ger en märken på axlarna samtidigt som man har en billid sport-BH och tight tröja över det hela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ssaarraahh:

Jaha? Men NÄR? Och tänk om dom verkligen inte GÖR det heller?

Allt du behöver göra är att chilla lite.
Kan förstå att det är jobbigt - det är ju ändå den starkaste symbolen för en kvinna.

Men det finns inte så mycket du kan göra. Only time will tell.
Det du kan göra är väl att titta på kvinnorna i din familj. Har din mamma stora bröst? om du har mostrar eller annat - har de stora?

Sedan kan du alltid fråga dom i vilken ålder ungefär som de växte till dig. Oroa dig inte, de kommer säkert en dag, men allt tar sin tid.


   
SvaraCitera

ssaarraahh:

Men jag höll på med en kille som bara INTE fick tro att jag var en liten barnunge...

[rolleyes]


   
SvaraCitera

bröst e jobbigt pga ont när man har mens osv


   
SvaraCitera

För det första är du bara ett barn. För det andra har många av världens sexigaste kvinnor små bröst, så det behöver inte vara någonting negativt.


   
SvaraCitera