Aviseringar
Rensa alla

helvete


Ämnesstartare

Alla klagar på att små fjortistjejer mår dåligt över så småa problem. Men vet ni vems fel det är? Jo erat, allas. Det är ju ni som har skapat ett samhälle som idag.
Många ungdomar i åldern 14-17 år mår riktigt dåligt och många lider av depression utan att någon bryr sig.
Varje dag får jag känna denna oron genom mina "småa" problem. Jag känner att ingenting på min kropp är bra. Jag skiter i era kommentarer, för det är the real life och det är såhär det är!

Jag skäms över min kropp och jag mår dåligt över mycket som har med min kropp att göra! När man tittar på sina kompisars kropp så tänker jag: varför ska JUST JAG se ut såhär?
tex, varför ska jag måsta ha behåring på överläppen men inte hon?
varför ska hon ha så perfekta fasta lår men inte jag? osvosv
(påhittade förslag)

jag vet att de sitter i mitt självförtroende, och jag vet att de måste höjas. Men det är inte så enkelt..
jag hatar mig själv och jag är nere i en depression och jag vet inte vad jag ska göra åt nånting.
Glädjen inom mig har som blåst bort och det är jättejobbigt att vakna på morgonen och det enda ja går runt och tänker på hela dagen är på ett få komma hem och sova så jag slipper tänka.
Man kan väl säga att jag har sovit bort ganska mycket.

"oj vilka problem"
jajamän, jag mår skitdåligt över det och jag hoppas att de finns någon som stöttar mig. Fast, på UM så vet jag väl inte.
Men skönt att få skriva av sig iallafall.


   
Citera

buhu,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahaDRUGS:

buhu,

de kan man verkligen säga


   
SvaraCitera

börja knarka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

börja knarka

hm.. en lösning iaf


   
SvaraCitera

vaniljglass:

hm.. en lösning iaf

börja då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej det är inte alls enkelt att bättre på sitt självförtroende. i själva verket är det j*vligt svårt. skiit rent ut sagt. känns nästan inte som om det går att göra nåt åt det längre. har typ haft samma dåliga självförtroende i hela mitt liv, men jag har bestämt mig för att det ska bli ändring på det. frågan är bara hur det ska gå till, men på nåt sätt ska det gå. första steget blir väl att försöka kontakta kuratorn på skolan, hur jag nu har tänlkt att det ska gå till. kontakta anonymt liksom ? för ja vågar ju inte precis gå in i rummet dät hon sitter.


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

börja knarka

Cannabis löser allt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen annan:

nej det är inte alls enkelt att bättre på sitt självförtroende........

Nej verkligen inte.
Man får väl ta vara på dom få komplimanger man får och tänka positivt. Fast det är väl inte sådär superenkelt när man är nere i en depression då man bara tänker på negativa saker.
Men allt går väl.
Och kuratorn kanske är ett altenativ.. vad annars ska man göra lixom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Janbananberg:

Cannabis löser allt

Jasså?
Det är ju bara att gå på ica och handla det också.


   
SvaraCitera

ingen annan:

hur jag nu har tänlkt att det ska gå till. kontakta anonymt liksom ? för ja vågar ju inte precis gå in i rummet dät hon sitter.

Ring henne då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaniljglass:

"oj vilka problem"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaniljglass:

Och kuratorn kanske är ett altenativ.. vad annars ska man göra lixom?

kurator är bra tror jag[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaniljglass:

"oj vilka problem"
jajamän, jag mår skitdåligt över det och jag hoppas att de finns någon som stöttar mig. Fast, på UM så vet jag väl inte.

det är nog bara det att de flesta verkar göra dte för att få uppmärksamhet.. o de flesta på UM, lr de flesta överhuvudtaget, tkr väl att man ska ta tag i sina problem o göra ngt åt de o inte bara klaga hela tiden.. tar man inte sj tag i problemen så löser det sig inte.. då mår man ju kasst hela tiden

jag stöttar gärna, bara det är seriöst o inte ngt -se-på-mig-jag-mår-kasst!


   
SvaraCitera

Jag orkade inte läsa. [sad]


   
SvaraCitera