Aviseringar
Rensa alla

helvete?!


Ämnesstartare

Höhö, klantigt [blush][blush][blush][blush]
Fast det är värre när man står med ryggen mot spisen å typ pratar med nån åsså lutar man sig tillbaka å tar stöd mot en varm platta [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den här tråden = Varför ungdomar inte ska laga mat (eller öht. vara nära spisen)[bigsmile]

Jag menar... Ok om de hade hänt en person, men nu har flera lyckats bränna diverse otippade saker på spisen på diverse otippade sätt.

Har hört talas om att man lyckas bränna maten, men aldrig diskborste, skärbräda, plastpåse och - det konstigaste av allt - en... plåt??? wtf??

Liebestraum:

råkade lämna en plåt på varm platta

Liebestraum:

råkade lämna en plåt på varm platta

Liebestraum:

råkade lämna en plåt på varm platta

Vadå plåt??? Antingen talar du inte om spisen eller så får du berätta vad en plåt har på spisen att göra[crazy]

Eller... menar du kanske bakplåt? För när jag läser plåt tänker jag bara en fyrkantig rostig gammal plåtbit framför mig som på något sätt hamnat på spisen[bigsmile][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Eller... menar du kanske bakplåt?

Korrekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett matlagningsprogram med Gustav skulle vara sjukt bra tv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur lyckades du med det? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Korrekt

Aja men då är det mer förståeligt, fast inte mindre klantigt... Jag tolkade det såklart på mitt egna roliga sätt, såg en person stå med kofot vid spisen o bända så in i helvete på en rostig plåtbit när jag läste det första gången, skrattade[bigsmile][blush]

Skyller på att jag hade varit vaken hela natten[ops]


   
SvaraCitera