Aviseringar
Rensa alla

HELVETE!


Ämnesstartare

hej jag igen ursäkta om jag stör [tired]
men idag för några timmar sen var jag på väg till en kompis men fick hinder när en kille och hans polare började snacka skit om mig det var ju inget specielt jag fortsate gå men sen så börja dom snacka skit om min familj min flickvän och vänner så jag stannade till och så att dom att hålla käften. "bögar" och då börja killen som börja snacka skit om mig gå mot mig och boxa i magen jag blev väll ganska arg föratt han börja snacka skit om mina nära så jag slog honom i ansiktet och då börja alla andra gå på mig inga problem men sen när en av dom börja kuta tog jag runt hans nacke och slog honom rakt in i väggen och han börja blöda och hosta blod sen så svimma han. dom andra stack iväg medans jag stannade och ringde efter ambulans sen stack jag
gjorde jag något riktigt fel där just då?
för jag mår grymt dåligt [n][n][sad]


   
Citera
Ämnesetiketter

vafan ringde du ambulans för? bög.


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

Jag har full förståelse för varför du agerade så som du gjorde. Men de som håller på sådär gör det enbart för att provocera för att se hur man reagerar och för att se hur långt dom kan tänja på ditt tålamod. Dessa är vanligtvis uttråkade slynglar som inte ser bättre sätt att fördriva tiden. Det gäller bara att helt ignorera dessa och inte ge dom någon anledning för att fortsätta. Dom letar upp folk som dom vet kommer att ta åt sig och reagera för det är det som dom tycker är det roliga med det hela. "Om man slutar mata trollen så svälter trollen ihjäl och självdör."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

vafan ringde du ambulans för? bög.

vafan ska jag döda honom eller??!! [mad][mad]


   
SvaraCitera

Öh, är det så jävla svårt att gå förbi dem? Det är inte som att du måste lyssna på vad de säger...

Skaffa ett par hörlurar och lyssna på musik eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Öh, är det så jävla svårt att gå förbi dem? Det är inte som att du måste lyssna på vad de säger...

jag hade gått förbi om dom inte hade snackat skit om mina nära!!

hur skulle du göra om dom börja snacka skit om din mamma eller pappa?


   
SvaraCitera
time
 time

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera
time
 time

ash_delaman:

hur skulle du göra om dom börja snacka skit om din mamma eller pappa?

Ignorera det. Vad vet de, liksom? Randoms utan koll. Ingen frisk människa skulle börja slå dem blodiga i alla fall.


   
SvaraCitera

Tack för lite kvällsunderhållning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Ignorera det. Vad vet de, liksom? Randoms utan koll. Ingen frisk människa skulle börja slå dem blodiga i alla fall.

inget frisk mäniska skulle lämna sin kompis [mad]
och det var en olycka! [mad]


   
SvaraCitera
Paseo

men kom igen. vad är det för mening på att hacka på vad han ändå redan gjort? bättre att försöka hjälpa stackarn om man kan [confused] inte kul att ha nåt sånt på sitt samvete liksom, ingen idé att göra det värre


   
SvaraCitera
time
 time

ash_delaman:

inget frisk mäniska skulle lämna sin kompis

Står ingenstans i historien att din kompis höll på att bli nerslagen av dessa och att du då tillgrep nödvärnsrätten precis...

ash_delaman:

och det var en olycka!

ash_delaman:

när en av dom börja kuta tog jag runt hans nacke och slog honom rakt in i väggen och han börja blöda och hosta blod

ash_delaman:

sen så svimma han

Olycka. Verkligen? Tror du på det själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Olycka. Verkligen? Tror du på det själv?

jag täkte för ansiktet och magen och såg inte vart jag var plötsligt ser jag en blond kille springande och skrikande imot mig jag undviker tar hans nacke och slänger honom mot dom andra men råka slå honom rakt in i väggen [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Står ingenstans i historien att din kompis höll på att bli nerslagen av dessa och att du då tillgrep nödvärnsrätten precis...

jag snackar om att dom sprang iväg när deras kompis blöder och är avsvimmad! [mad]
skulle fan aldrig gör nåt sånt!!


   
SvaraCitera