Aviseringar
Rensa alla

HELVETE!


time
 time

ash_delaman:

jag täkte för ansiktet och magen och såg inte vart jag var plötsligt ser jag en blond kille

Du kanske skulle ha lagt till det där i originalstoryn så det inte framstod som att du brutalt misshandlade en kille till medvetslöshet bara för att han, antagligen utan att veta vad han pratade om, kaxade med dig verbalt.


   
SvaraCitera

ash_delaman:

avsvimmad!
skulle fan aldrig gör nåt sånt!!

du gjorde helt rätt?! vet inte riktigt om det var ett bra uttalandet med den du slog ner kommer förmodligen att sluta framöver och alltid, om han inte börjar på karate eller nått [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Du kanske skulle ha lagt till det där i originalstoryn så det inte framstod som att du brutalt misshandlad en kille till medvetslöshet bara för att han, antagligen utan att veta vad han pratade om, kaxade med dig verbalt.

hade jag brutalt misshandlat honom hade han varit död och så hade jag inte ringt ambulansen
jag e fan inte nån jävla misshandlare! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stomacho:

du gjorde helt rätt?! vet inte riktigt om det var ett bra uttalandet med den du slog ner kommer förmodligen att sluta framöver och alltid, om han inte börjar på karate eller nått

spelar ingen roll vad han börjar på
jag har svart bälte i karate
8 gold medaljer i boxning
och 5 trofeer i judo


   
SvaraCitera
höna

de förtjänar du att göra


   
SvaraCitera
time
 time

ash_delaman:

jag e fan inte nån jävla misshandlare!

Nä, okej, så nästa gång någon kaxar kanske du inte ska börja puckla på dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Nä, okej, så nästa gång någon kaxar kanske du inte ska börja puckla på dem

det blir ingen nästa gång
jag skullle till min kompis för sista gången [n][cry]


   
SvaraCitera

ash_delaman:

jag har svart bälte i karate
8 gold medaljer i boxning
och 5 trofeer i judo

Hahah ja just det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

de förtjänar du att göra

jag kanske förtjänar att göra det men jag ångrar mig som FAN! jag förlora för helvete!


   
SvaraCitera

ash_delaman:

hur skulle du göra om dom börja snacka skit om din mamma eller pappa?

Skulle gå därifrån! Vad fan spelar det för roll om dom står där och snackar när jag går förbi? Skulle någon däremot fysiskt attackera dem, då skulle jag försvara!

Skulle beklaga att de är så jävla tragiska och ignorera. Är du nöjd med din egen lösning eller? Det verkar inte så...

Sluta tänk med dina biceps... du märker väl var det tar dig?


   
SvaraCitera

Herrejösses...


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Ingen frisk människa skulle börja slå dem blodiga i alla fall.

Oh i love this, när är man 'frisk' ?


   
SvaraCitera

Barbienele:

Oh i love this, när är man 'frisk' ?

När man beter som förväntat när man är en del av en civilisation. Använder sig av logik, förstår handling och konsekvens och följer den gyllene regeln, med ytterst få undantag. Har en känsla för rätt och fel helt enkelt.


   
SvaraCitera

RyalNotch:

Använder sig av logik, förstår handling och konsekvens och följer den gyllene regeln, med ytterst få undantag. Har en känsla för rätt och fel helt enkelt.

Jahaja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Ingen frisk människa skulle börja slå dem blodiga i alla fall.

RyalNotch:

följer den gyllene regeln, med ytterst få undantag. Har en känsla för rätt och fel helt enkelt.

gissar på att du är en frisk mäniska da
men asså jag fick reda på vad som hände med killen han tappade 3 mjölk tänder men annars kommer han att klara sig
och jag bad om ursäkt för vad jag gjorde [y]


   
SvaraCitera