Aviseringar
Rensa alla

HELVETE SKREV TILL FEL KILLE PÅ FB


Vad gjorde du fel?


   
SvaraCitera

John Snow:

Använd fantasin och dra till med en vit lögn. Hur svårt är det?! Tro mig, det är värre att skicka ett snusk-sms till morsan som egentligen skulle komma till flickvännen.

eftersom du har svårt att rättfärdiga för mor att du och dina flickvän emellanåt idkar samlag. denna flickas situation är värre.


   
SvaraCitera

mopsen:

eftersom du har svårt att rättfärdiga för mor att du och dina flickvän emellanåt idkar samlag. denna flickas situation är värre.

Knappast. Hennes situation är inte ens pinsam. Finns hur många bortförklaringar som helst som man kan dra.

Men att avsändaren vill slicka mottagarens anal kan tyckas vara lite pinsamt om modern till avsändaren råkar få meddelandet.


   
SvaraCitera

John Snow:

Knappast. Hennes situation är inte ens pinsam. Finns hur många bortförklaringar som helst som man kan dra.

Vi talar om en 15-åring i kontakt med en pojke här. Hennes upplevda skam är den som bör räknas, inte vad du skulle känt. Eller dina erfarenheter av att ljuga.
Hon nämnde att det var känsliga att skämma ut sig i hennes trakter, säkert en småstad/by, och ärendet kommer nå fleras öron. Tror ej dina mor går och skryter om ditt snedsteg och sprider det.

John Snow:

Men att avsändaren vill slicka mottagarens anal kan tyckas vara lite pinsamt om modern till avsändaren råkar få meddelandet.

Då bör jag belysa dig om att din mor säkerligen har erfarenhet av båda din anal samt tunga.


   
SvaraCitera

mopsen:

Vi talar om en 15-åring i kontakt med en pojke här. Hennes upplevda skam är den som bör räknas, inte vad du skulle känt.

Småbarn skriker för att de inte får sin hubbabubba-klubba, deras liv framstår som en misär. Hur allvarligt kommer du ta på det som förälder? Jag hoppas inte för allvarligt.

Det är bättre att lära ut "We shall overcome"

mopsen:

Då bör jag belysa dig om att din mor säkerligen har erfarenhet av båda din anal samt tunga.

Ser inte riktigt relevansen. Men det stämmer säkert.


   
SvaraCitera

John Snow:

Småbarn skriker för att de inte får sin hubbabubba-klubba, deras liv framstår som en misär. Hur allvarligt kommer du ta på det som förälder? Jag hoppas inte för allvarligt.

Ska man inte ge dem konsturktiva råd istället för att köra på "ÖÖÖÖÖÖHHHH JÄVLA CP ASSÅ DU FATTAR JU INGENTING. hahaha, skärp dig snorunge"-metoden? Tråden bad inte om dina egna snedsteg utan att ge förslag på just detta. Din jämförelser är totalt ointressanta.


   
SvaraCitera

mopsen:

Ska man inte ge dem konsturktiva råd istället för att köra på "ÖÖÖÖÖÖHHHH JÄVLA CP ASSÅ DU FATTAR JU INGENTING. hahaha, skärp dig snorunge"-metoden?

Nä, dagens ungdomar blir tillräckligt curlade i hemmet.

mopsen:

Tråden bad inte om dina egna snedsteg utan att ge förslag på just detta.

Och jag gav ett förslag att använda fantasin lite. Finns hur många saker som helst som man kan bortförklara det med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

John Snow:

Finns hur många saker som helst som man kan bortförklara det med.

Men ge mig ett specifikt förslag då, jag kommer inte på nåt vettigt [cry]


   
SvaraCitera

Olyckligatjejen97:

Men ge mig ett specifikt förslag då, jag kommer inte på nåt vettigt

Det bästa är att ta det lugnt och sansat när du skriver tillbaka och förklarar. Om det märks att du är generad kommer det öka tron att det var du som skrev texten.

Förklara att det var ett citat du skickade och att det blev felskick och att du är ledsen för det. Överdriv inte med känslorna när du skriver. Skriv som om du är lugn och tycker att det bara är ett misstag, inget mer. Nu vet jag inte vad som stod i texten så jag vet inte riktigt vad jag ska ge för tips.


   
SvaraCitera

Hmm, jag tror jag har missuppfattat allt.[confused]

Han vet alltså att du snackar med andra om honom. Vad är problemet med det?


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera

jag antar att du är intresserad av honom och vill lära känna honom på riktigt? då kanske det inte var en så dum grej att han såg att du kopierar hans meddelanden, i alla fall inte om han har ömsesidigt intresse för dig.

pinsamheter händer alla. det är bäst att vara rak och inte försöka dölja det. sådant kan förvärra istället för att lösa problemet.

fortsätt prata med killen, du har inte gjort något fel. försök att inte stressa upp dig så ska du se att det inte alls är så illa om ett tag.


   
SvaraCitera