Aviseringar
Rensa alla

Hemgjorda blöjor?


Ämnesstartare

Jag är en kille som gillar känslan att kissa i byxorna. Jag har inte testat att bajsa men jag kanske skulle vilja testa. Så jag undrar om det finns något sätt att göra blöjor hemma av t.ex. bindor, toapapper osv. då jag inte vill gå och köpa. Jag vet att det redan finns en blöjtråd men jag hittade ingenting där om hur man gör blöjor.
Jag är fullt seriös så inget skit!


   
Citera
Ämnesetiketter

beställ på ätet? 


   
SvaraCitera

S3ON:
beställ på ätet? 

Lite svårt då jag fortfarande bor hemma


   
SvaraCitera

Randomguy3213:

Lite svårt då jag fortfarande bor hemma

nä du kan välja att beställa till serviceställe 


   
SvaraCitera
mens
 mens

   
SvaraCitera
mens
 mens

anpassat för barn men ja folk med kinks kan väl också ha användning före


   
SvaraCitera

mens:

hahahhh känner igen henne 


   
SvaraCitera

mens:

:3 naw sött. Du är så barnig. Såg lite när hon satte blöjorna på ungen med det där bandet, inte en chans att det kommer sitta fast!? Men antar att hon använde säkerhetsnålar eller nåt sen, tittade inte Rodnar


   
SvaraCitera
mens
 mens

Tickstart:

:3 naw sött. Du är så barnig. Såg lite när hon satte blöjorna på ungen med det där bandet, inte en chans att det kommer sitta fast!? Men antar att hon använde säkerhetsnålar eller nåt sen, tittade inte Rodnar

Barnig???
Speciella barnnålar med barnlås tydligen. Fattar ej hur det där ska kunna suga upp någonting. Även barn som ammas i kombination med fast föda bajsar ju galet löst., och hemskt illaluktande. Fattar ej om de menar att man ska tvätta av det sedan och sedan sätta på ungen den sen igen. Stackars alla mammor innan engångsblöjorna kom.


   
SvaraCitera