Aviseringar
Rensa alla

Hemgjorda ciggaretter


Ämnesstartare

Halloj, Som tråden lyder "Hemgjorda Ciggaretter" Just nu så säljer jag jag ciggaretter till några kontakter. "50 kr för 1 packe Långa röda level" Men det jag undrar är om någon här inne som gjort eller rullat hemgjorda cigg kan dela med sig om priser du har och sånna saker, Ifall jag skulle göra det istället och vad brukar filter kosta? Har för mig jag kan handla 1 kg tobak ~ 200 kr.


   
Citera

50 spänn? skulle köpa i affärn istället mannen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu säljer jag för 50 spänn därför där jag bor är det svårt att få cigg, Bor i en mega liten by som inte har någon affär som säljer till någon under 15.


   
SvaraCitera

DayserEyes:

Bor i en mega liten by som inte har någon affär som säljer till någon under 15.

vadå under 15? [crazy] eller va
vet inte så många ställen som säljer till folk under 18 ens


   
SvaraCitera

amen f3tt bra då. hur gammal 3 du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vadå under 15? eller vavet inte så många ställen som säljer till folk under 18 ens

Vet en affär som säljer till 10 åringar som mini ålder. (Ligger långt borta, 6-7 mil. )

Macktorsken:

hur gammal 3 du?

14.


   
SvaraCitera

DayserEyes:

14.

sluta rök om du gör de. sluta sälj den skiten ocks å


   
SvaraCitera

Anmäld för reklam!!
§5. Det är inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för vare sig föremål, tjänster eller kontakter på sajten, vare sig i forumet, i bloggen, i chatten eller liknande. Vid sådan förseelse kan Ungdomar.se att yrka på skadestånd.
http://ungdomar.se/rulez.php


   
SvaraCitera

inte för att det var reklam från den personens sida
men då TS är minderårig och inte borde sälja sådant (gissar jag) men främst för att dina s.k kontakter är minderåriga då du själv är det så låser jag tråden.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera