Aviseringar
Rensa alla

hemkunskapsfröken?


usch, hemska människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker det ämnet var roligt. om du själv tycker det är kul och har bra ideer och inte är så jävla DÖD eller tråkig så tycker jag det är en utmärkt ide


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]

yesyesknark:

jag tycker det ämnet var roligt. om du själv tycker det är kul och har bra ideer och inte är så jävla DÖD eller tråkig så tycker jag det är en utmärkt ide

TAAACK [bigsmile][bigsmile][bigsmile][cute] HEHE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HKKlärare låter askul!! Hah, hade en vikare en gång. Vi skulle göra bullar.. hon tog ett bett från varenda bulle. hahha.


   
SvaraCitera

Du ska ha kort kjol och sådant, sådana lärare är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

kort kjol

självfallet min käre watson


   
SvaraCitera

AGAPI:

självfallet min käre watson

Jag hade en hemkunskapslärare som vi kallade demonica, för hon var förjävlig. Hon var 60 år, aggresiv och pratade om ungdomens förfall.


   
SvaraCitera

mjölk:

Hemkunskapsfröknar är lätta att fjäska för. Vet ingen med bra betyg i hemkunskap som förtjänat det.

Håller med 100%. Bara för jag o mina polare var lite sådär halvdana till hela matlagandet (trots att vi gjorde allt) så fick vi typ kritik jämt.


   
SvaraCitera

Hatar hemkunskaps kärringarna, fyfan. Har aldrig haft en konflikt med dom, och så ska dom alltid betygsätta efter hur fint du fjäskar, jävla kärringar dom borde för fan brännas [mad]

Dold text: okej det sista menade jag inte, men you get it [blush]


   
SvaraCitera

AGAPI:

måste ju iaf vara roligare att vara tex HKK-lärare än tex matte, väl? mattelärare kan med vara förjävliga, o irdottlärare o bildlärare? väl?

men asså du blir väl inte det bara för att det är roligare än matte, du gillar väl åtminstonde att laga mat? [tard]


   
SvaraCitera

ms_A:

Hah, hade en vikare en gång. Vi skulle göra bullar.. hon tog ett bett från varenda bulle. hahha.

[bigsmile] [love]


   
SvaraCitera

nazis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Why not? typ gillar du de så varför inte_:) har inget emot det men skulle inte palla det själv[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orka hemkunskap. Du kanske kan få ta en och annan oskuld i utbyte mot höga betyg, men annars tror jag inte att det är värt besväret.


   
SvaraCitera

Måste vara ett sjukt sjukt sjukt soft jobb.


   
SvaraCitera