Aviseringar
Rensa alla

Hemligheter.


Ämnesstartare

Berätta en hemlighet om dig själv. [cute]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag har en extratelefon för att jag ska slippa ta emot samtal men ändå kunna hålla koll på klockan, datum och annan information. Har ett fåtal nummer i den. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Jag har en extratelefon för att jag ska slippa ta emot samtal men ändå kunna hålla koll på klockan, datum och annan information. Har ett fåtal nummer i den.

Haha.. knäppis [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Jag har en extratelefon för att jag ska slippa ta emot samtal men ändå kunna hålla koll på klockan, datum och annan information. Har ett fåtal nummer i den.

En gång frågade jag mamma om jag skulle kunna få en ny telefon, då sa hon - Ja om den du har går sönder.
Så då gick jag och tog sönder min telefon.. det värsta var att jag fick en ny! Har dåligt samvete, inte berättat det för någon [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är dålig på att ha hemligheter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller har man hemligheter om det är hemligt för vissa fast inte för vissa andra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

En gång frågade jag mamma om jag skulle kunna få en ny telefon, då sa hon - Ja om den du har går sönder.Så då gick jag och tog sönder min telefon.. det värsta var att jag fick en ny! Har dåligt samvete, inte berättat det för någon

Busigt av dig. Berätta inte! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

Eller har man hemligheter om det är hemligt för vissa fast inte för vissa andra?

Ja det är en hemlighet, min hemlighet om telefonen är fortfarande en hemlighet.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är jobbigt att behålla hemligheter, men håller många andras. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

Ja det är en hemlighet, min hemlighet om telefonen är fortfarande en hemlighet..

Okej,.. hmm ska försöka komma på någon som inte är så hemlig att jag inte kan säga den här då mh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Tycker det är jobbigt att behålla hemligheter, men håller många andras.

Jag med... får alltid tvångstankar om att jag måste berätta allt jag vet för alla[tired] Har blivit bättre på att behålla andras dock... [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det en hemlighet om man bara inte känner för att säga det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

Är det en hemlighet om man bara inte känner för att säga det?

Hahah.. meh! Jag definierar "hemlighet" som något man ej vill berätta för någon, eller ingen, något man kanske skäms över, något privat är en hemlighet helt enkelt! Berätta nu din [bigcheers]


   
SvaraCitera