Aviseringar
Rensa alla

Hemligheter i familjen


Ämnesstartare

Jag har gått runt o funderat på vissa saker som händer i min familj. Som dels kan vara lite jobbigt och konstigt.
Först och främst vill jag berätta om min pappa.
-Jag vet inte vad som har hänt med honom de senaste tiderna. Han håller mycket på med sin mobil (som han sällan brukar göra i vanliga fall). Och han skriver oftas till tjejer". Jag visste inte det först. Han burkar alltid ta ner sin mobil när jag kommer i närheten av honom och ta upp det när jag gå.  Men en dag så pepp det i hans mobil och jag blev lite nyfiken så jag tog mobilen och kollade var det var som lät. 
JO, KAN SKICKA BILDER MED TJEJER OCH SKRIVER ATT HAN ÄLSKAR DE.
Jag fick en chock när jag läste vad han skrev och skickade för bilder. För det mesta var det på engelska, eftersom de tjejerna/kvinnor han kontaktade med var utländska.
Jag har inte berättat det här till någon.
Fast jag känner att det är fel, min pappa säger att han älskar min mamma mest av allt i hela världen. Men han ljuger, han säger det till alla han skriver med. Och jag kan känna sorgen hos mamma om hon får reda på det. Jag tycker inte att han ska hålla på och skriva med tjejer sådär eftersom han är gift och har barn. 
Jag vill såklart inte förstöra allting. Jag kan ju inte bestämma över min pappa direkt....
Det känns som om min pappa vill lämna mamma snart.... och det får ju inte hända.  Jag känner ångest och JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA!


   
Citera
Ämnesstartare

Hej! 
Du borde nog gå till din pappa och berätta att du har sett att han chattar med andra kvinnor och att du kommer berätta till morsan om han inte slutar med det. Jag tycker att du borde hålla tyst om det här och ge din pappa en varning annars kommer nog din familj splittras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja
Det finns tyvärr en sanning här som kan vara jobbig att höra, men om din pappa inte älskar din mamma längre så borde dom inte vara tillsammans. Och sen kan man fundera på vad det var för tjejer? Tror tyvärr inte han kommer sluta även om du konfronterar han.


   
SvaraCitera
reben

jag vet exakt hur detta känns. min mamma gör liknande saker mot sin man, som hon förvisso inte säger att hon älskar, men som går omkring till synes ovetande om detta.

om du vill kan du pm:a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske inte tycker att det är otrohet. Det är skillnad mellan sex och kärlek men hur vet du att inte din mamma gör likadant?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske har hemliga döttrar ni inte vet om?Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Han kanske inte tycker att det är otrohet. Det är skillnad mellan sex och kärlek men hur vet du att inte din mamma gör likadant?

Jag har "undersökt" hennes mobil och dator så jag håller koll på henne om man säger så 😉 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså han har bara mig och min halv bror, kanske , kanske inte...

Getrekt:
Han kanske har hemliga döttrar ni inte vet om?Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kioskmannen:
Hej! 
Du borde nog gå till din pappa och berätta att du har sett att han chattar med andra kvinnor och att du kommer berätta till morsan om han inte slutar med det. Jag tycker att du borde hålla tyst om det här och ge din pappa en varning annars kommer nog din familj splittras.

Saken är att jag inte vågar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:
Nja
Det finns tyvärr en sanning här som kan vara jobbig att höra, men om din pappa inte älskar din mamma längre så borde dom inte vara tillsammans. Och sen kan man fundera på vad det var för tjejer? Tror tyvärr inte han kommer sluta även om du konfronterar han.

Det är typ tjejer som säljer sex..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
jag vet exakt hur detta känns. min mamma gör liknande saker mot sin man, som hon förvisso inte säger att hon älskar, men som går omkring till synes ovetande om detta.

om du vill kan du pm:a

aa, om det händer något mer så kanske jag kan pm:a till dig , i fall jag behöver hjälp o så 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

underbarapastan02:

Jag har "undersökt" hennes mobil och dator så jag håller koll på henne om man säger så 😉 

NSA agenten Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så kan man också säga Blink 

SvenskWithAttitude:

NSA agenten Blink


   
SvaraCitera
mens
 mens

Jobbig sits. Jag hade nog pratat med pappa och sagt att han måste berätta innan jag gör det. 


   
SvaraCitera