Aviseringar
Rensa alla

Hemmapiercing (hur blev det?)


Ämnesstartare

Jo, nu har jag piercat mig[bigsmile] och jag har en liten rolig historia hur allt gick till[crazy]

Jo, när jag och min kompis hade streliserat (stavning?) alla saker, som är piercing saker, inte bara ngn nål så ni vet.

Först när jag tryckte in nålen, kom den snett. Sen drog jag ut den och sen tryckte jag in den igen, och ännu en gång blev den sne. Sen sista gången kom den i. MEN.
Då tappade jag piercing staven i handfatet (lyckat) men då hade jag en även en ring (piercingring) som jag tog i.

Idag var jag inne i stan och köpte en ny piercingsmycket en stav alltså.

Och ja, det är inte bra att två 13 åringar piercar sig själva, men efter alla missar blev det faktiskt bra.

Det är lite svullet, men det skulle det ju vara om en proffesionell också gjorde det. Här är en bild iaf från idag.

Juste! Varenda gång jag har ätit, druckit så tvätar jag rent munnen med saltvattenlösning [bigsmile]

Och juste en till sak! Det blev på nedreläppen, inte överläppen.


   
Citera
Ämnesetiketter

Du röker väl inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Du röker väl inte?

Haha, närå [smile]


   
SvaraCitera

Skönt att det slutade väl. Du vet hur orolig jag varit!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Skönt att det slutade väl. Du vet hur orolig jag varit!!

Hehe, nä?[crazy] men, ja, det slutade bra[bigsmile] det är knappt svullet längre[bigsmile]


   
SvaraCitera

FLTH:

Haha, närå [smile]

Bra. det kan strula till det för munpiercingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade en kompis som gjorde i tungan själv (med en vanlig nål dock), inte så jättelyckat efter som hon fick sy sen. kul när stygnen gick upp och det började blöda så in i helvete[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

22ndWolverine:

hade en kompis som gjorde i tungan själv (med en vanlig nål dock), inte så jättelyckat efter som hon fick sy sen. kul när stygnen gick upp och det började blöda så in i helvete

Fast jag skulle aldrig göra på sådana ställen själv. Pga sådanat kan hända. Ofc kan det de med läppen också, men inte samma risk.

stereo total:

Bra. det kan strula till det för munpiercingar.

Vet[bigsmile] men jag röker inte så, det var ju bra iaf[smile]


   
SvaraCitera

FLTH:

Vet[bigsmile] men jag röker inte så, det var ju bra iaf[smile]

Ja. Sköt om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ja. Sköt om det.

Gör det [bigsmile] tar sån saltvatten, det streliserar ju...[smile]


   
SvaraCitera

Haha jag gjorde det med en nål jag hade tvättat med tvål och det gick bra. Hör hur nogranna ni va så låter ju prima [y]


   
SvaraCitera