Aviseringar
Rensa alla

Hemmapiercing


Ämnesstartare

Hejhej alla!

Jo, jag är en 13 årig tjej, som vill pierca mig. Jag vill pierca ögonbrynet, näsan och överläppen alltså över överläppen. Men, då ska ju alla dessa underbara 15 årsgränser finns.

Men, jag tänker inte vänta om nån tror det! Jag ska beställa saker till pierca mig. Nålar, tång och sånt. Jag har en kompis som kan sånt.

Men då ska jag göra överläppen. Alltså ni vet lite snett under näsan men ändå över läppen xD haha.

Men det jag egentligen undrar är, vad kan hända? Ngt farligt? Förutom att det blir fult såklart...[crazy]

Det blev många ''men''.... xD


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

FLTH:

Jag har en kompis som kan sånt.

är denne också 13?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

vad kan hända?

det kan bli infekterat. Men så länge man steriliserar nålen och håller rent utan att pilla där så ska det väl gå bra. Sen så kanske du ska kolla innan upp om du är allergisk emot silver elr koppar 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

en det jag egentligen undrar är, vad kan hända?

du är 13.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

är denne också 13?

Japp, men tro mig. Hon kan sånt. Hon har gjort på själv. Och hon kmr göra på mig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

Japp,

[cry]


   
SvaraCitera

FLTH:

vad kan hända? Ngt farligt?

infektion.. och det kan vara ganska otrevligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

påminner lite om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

det kan bli infekterat. Men så länge man steriliserar nålen och håller rent utan att pilla där så ska det väl gå bra. Sen så kanske du ska kolla innan upp om du är allergisk emot silver elr koppar 😛

Men det fattar jag väl också [bigsmile] jag menade typ om jag kunde bli förlampad i hela ansiktet xD och det är sånna där streliserade saker jag kmr beställa [smile] knäppis[wink]

Les voleurs:

du är 13.

Japp, det är jag. Och jag tänker inte vänta tills jag är 15. Det är liksom snart 1 år...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Märker du själv hur dumt detta låter?[tard] Du ska låta en trettonåring pierca dig[tard] Dagens ungdomar[mad]


   
SvaraCitera

FLTH:

Och jag tänker inte vänta tills jag är 15. Det är liksom snart 1 år...

den som väntar på något gott..


   
SvaraCitera

Risken finns väl att man lyckas träffa nerver eller större blodkärl, vilket nog inte är så trevligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Märker du själv hur dumt detta låter? Du ska låta en trettonåring pierca dig Dagens ungdomar

Haha, det låter kanske lite dumt. Men det kmr iaf bli bättre om jag skulle göra det själv[y]

isaline:

den som väntar på något gott..

Hatar att vänta[sad]

Capture:

Risken finns väl att man lyckas träffa nerver eller större blodkärl, vilket nog inte är så trevligt.

Men jag har läst att det inte går runt munnen?


   
SvaraCitera

FLTH:

Men jag har läst att det inte går runt munnen?

var har du läst att det inte går att träffa nerver eller blodkärl runt munnen? låter ju helt befängt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

knäppis[wink]

hah xD knäppo


   
SvaraCitera