Aviseringar
Rensa alla

Hemmapiercing


FLTH:

Men det kmr iaf bli bättre om jag skulle göra det själv[y]

Positivt tänkande är bra! Sen vet jag väl inte riktigt om just det där väger särskilt tungt. Tycker nog det låter som en mindre bra ide.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

Haha, det låter kanske lite dumt. Men det kmr iaf bli bättre om jag skulle göra det själv

Det skulle bli ännu bättre om du väntade och gick till någon som faktiskt har detta som yrke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isaline:

var har du läst att det inte går att träffa nerver eller blodkärl runt munnen? låter ju helt befängt!

Nätet [bigsmile] men, man har väl inga nerver där? Man har väl iaf bara sånna nerver som man kan bli förlamad av i näsan och ögonbrynet? Annars om man inte hade det det, hade jag gjort där med[bigsmile]

Netherlick:

hah xD knäppo

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Positivt tänkande är bra! Sen vet jag väl inte riktigt om just det där väger särskilt tungt. Tycker nog det låter som en mindre bra ide.

Hahah [bigsmile]

ladysmurf:

Det skulle bli ännu bättre om du väntade och gick till någon som faktiskt har detta som yrke.

Jag vet... Men alla är så jävla noga med de där åldersgränserna, det är löjligt! Jag har ju en förälders tillstånd! Och jag tänker inte göra på astron, de är ohygeniska.


   
SvaraCitera

FLTH:

Nätet men, man har väl inga nerver där? Man har väl iaf bara sånna nerver som man kan bli förlamad av i näsan och ögonbrynet? Annars om man inte hade det det, hade jag gjort där med

jag är inte kunnig inom detta område så jag tänker inte säga att du har fel, men det låter en smula orimligt att vi inte skulle ha nerver runt munnen. varför använder alla 40+ cougars sig av botox i de områdena i så fall?


   
SvaraCitera

FLTH:

Jag vet... Men alla är så jävla noga med de där åldersgränserna, det är löjligt! Jag har ju en förälders tillstånd! Och jag tänker inte göra på astron, de är ohygeniska.

förövrigt undrar jag vad syftet till den här tråden är eftersom du clearly har bestämt dig för att göra det och inte bryr dig om konsekvenserna? eller har jag fel? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

Men alla är så jävla noga med de där åldersgränserna

Åldersgränser finns av en anledning[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isaline:

varför använder alla 40+ cougars sig av botox i de områdena i så fall?

Sant[bigsmile] hahah, men jag går typ på allt... Men det kanske inte är lika farligt vid munnen som näsan och ögonbrynet iaf...[y]


   
SvaraCitera

FLTH:

Hahah [bigsmile]

Vilken fantastisk far jag skulle vara. Här försöker man tala allvar med någon och de skrattar åt det. Får nog jobba lite på det där tills det är dags. [crazy]

Måste du göra det där i år då? Det är ju snart nytt år och sen är det bara ett år kvar. Det kan vara bra att ha saker att se fram emot! Om inte går det väl alltid hitta någon som gör det trots att du inte är 15, har du bara föräldrarnas godkännande borde väl någon gå med på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

Men då ska jag göra överläppen.

Du väljer såklart själv vad du tycker är snyggt... men ghhh, fjortispiercing.

FLTH:

vad kan hända? Ngt farligt?

Infektion, råka träffa någon nerv, hamna snett eftersom hon som piercar inte är utbildad (och det kan ändå hända professionella).
Sen skaver sådana smycken rätt mycket på tandemaljen.

FLTH:

Japp, men tro mig. Hon kan sånt. Hon har gjort på själv. Och hon kmr göra på mig [smile]

[sad][sad][sad]


   
SvaraCitera

FLTH:

Men jag har läst att det inte går runt munnen?

Det är klart att du har nerver runt munnen. Det finns inte jättemånga så risken att träffa en är inte jättestor. Men risken blir betydligt mycket större när piercingen görs av en 13-åring i någons badrum.

Det går även en artär just runt munnen. Artärer är inte så skojiga att råka sticka hål på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Vilken fantastisk far jag skulle vara. Här försöker man tala allvar med någon och de skrattar åt det. Får nog jobba lite på det där tills det är dags.

Haha, liiite kanske [wink]

El Guaje:

Måste du göra det där i år då? Det är ju snart nytt år och sen är det bara ett år kvar. Det kan vara bra att ha saker att se fram emot! Om inte går det väl alltid hitta någon som gör det trots att du inte är 15, har du bara föräldrarnas godkännande borde väl någon gå med på det.

JA! Jag är så där impolsiv (stavning?), när jag bestämmer mig för ngt, ska de göras, snabbt oxå! Gjorde senast för 2 veckor hål i örat, du vet där uppe, längst upp på örat.

Men de finns en här i sthlm, men den har en kompis gjort på och hon munnen blev hela inflamerad och hela stället låg i ngn äcklig lokal[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isaline:

varför använder alla 40+ cougars sig av botox i de områdena i så fall?

Den som injicerar botoxet på dem är förmodligen utbildad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Men risken blir betydligt mycket större när piercingen görs av en 13-åring i någons badrum.

Det går även en artär just runt munnen. Artärer är inte så skojiga att råka sticka hål på.

Haha!

Men vad händer om en sån där artär sticks hål på då?[shake]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

antrax:

Den som injicerar botoxet på dem är förmodligen utbildad?

Förmodligen... Vilket inte jag och min kompis är xD


   
SvaraCitera
Åtta

FLTH:

Men vad händer om en sån där artär sticks hål på då?

Gissa. Det känns som att du borde kunna lista ut det här om du tar hjälp av alla dina hjärnceller.


   
SvaraCitera