Aviseringar
Rensa alla

hemmaträning


Ämnesstartare

Fingerprints:

å

Vilken självdisciplin! Har många ggr tänkt göra hemmaträning till en rutin men det kommer ju alltid annat emellan och sedan glöms det bort och skjuts upp. HAR DU NÅGOT TIPS FÖR DET??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Du missade ryggen

nja. men juste, kör olika rygglyft. Men plankan är ju lite rygg också! och "kissande hunden"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vilken självdisciplin! Har många ggr tänkt göra hemmaträning till en rutin men det kommer ju alltid annat emellan och sedan glöms det bort och skjuts upp. HAR DU NÅGOT TIPS FÖR DET??

Njaa, alltså det är ju bara att göra. Jag tycker det är pinsamt att träna när kim är hemma och har liksom ingenstans att gömma mig, så jag brukar ta för vana att göra det när hon jobbar eller är ute med hundarna! Så känns det mer som att man "passar på", vilket på något sätt gör känslan mer positiv.

Annars.... självdisciplin har alla egentligen, det är bara att ta sig i kragen. Något jag har lärt mig är att man alltid tror att det ska vara jobbigare än vad det är men det enda som är jobbigt är att börja. När man väl har börjat så är det oftast rätt kul. Jag menar, jag gör ju passen själv och dunkar bra musik samtidigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar köra Caramelldansen varje morgon. Man blir glad! Sedan köra Lonely Boy-dansen som nedtrappning. Bra start på morgonen [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera