Aviseringar
Rensa alla

Hemsida


Ämnesstartare

Hej

Jag hade tänkt och göra en hemsida eller blogg...
Men jag har ingen aning om vad det ska stå på den eller vilket tema den ska ha. ex spel...

Skulle man kunna få några tips?? (Seriöst)

Hade tänkt och andvända webs.com till och börja med.


   
Citera

MrFr3drik:

Hej

Jag hade tänkt och göra en hemsida eller blogg...
Men jag har ingen aning om vad det ska stå på den eller vilket tema den ska ha. ex spel...

Det måste du ju bestämma själv. hur ska någon kunna veta vad din hemsida ska hanla om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men typ några tips om vad folk vill läsa...
Vad vill du läsa om?


   
SvaraCitera
Tyrael

MrFr3drik:

Men typ några tips om vad folk vill läsa...
Vad vill du läsa om?

haha

du vill alltså veta vad du ska blogga om? funny

annars måste du ju ha en idé om du vill göra en sida, det är inte bara att ta ngt ämne som folk gillar och köra på, man måste veta vad man håller på med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

det är inte bara att ta ngt ämne som folk gillar och köra på, man måste veta vad man håller på med

Jag trodde att det skulle gå att bara skriva några inlägg och så får folk kommentera... [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrFr3drik:

Jag trodde att det skulle gå att bara skriva några inlägg och så får folk kommentera... [confused]

Det bör kanske vara nåt som du är insatt i, vi känner dig inte och därför är det svårt lite svårt att välja åt dig. Skulle jag tala om för dig att du skall blogga om systemadministration tror jag inte det skulle bli mycket av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör det inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrFr3drik:

Men typ några tips om vad folk vill läsa...
Vad vill du läsa om?

Crazy stuff


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattias94:

Crazy stuff

This is Jackass [tard]
Akta utropstäcken!!!

aristoteles:

Skulle jag tala om för dig att du skall blogga om systemadministration tror jag inte det skulle bli mycket av.

Nej det skulle inte bli så bra... [bigsmile]

Heroes of Newerth kanske skulle bli bra?? Spelar lite det.


   
SvaraCitera

MrFr3drik:

Akta utropstäcken!

Ja, de är farliga. Går knappt att sova med dem i sängen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har jag börjat på en hemsida. Hade tänkt att det skulle bli någon form av klan eller något sånt.(Heroes of Newerth) [smile]
Legions Of Newerth


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrFr3drik:

Nu har jag börjat på en hemsida. Hade tänkt att det skulle bli någon form av klan eller något sånt.(Heroes of Newerth) [smile]

Här är min sida: http://pluggis.net

Ska dock byta server för det går segt. När jag bytt kommer det upp fler funktioner och uppdateringar


   
SvaraCitera