Aviseringar
Rensa alla

Hemsida utan att koda, gratis? Hjälp!


Ämnesstartare

Hej,

jag vill göra en hemsida, men jag har ett problem!! Jag kan inte kodspråk. Jag har helle inte egen dator, så vill int ha en massa program o grejer. Vill o kan inte betla heller för jobbet[sad].Finns det gratis hemsidor för nybörjare, vet nån??


   
Citera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du något annat att erbjuda folk än pengar? Nej, jag fiskar inte efter oanständiga tjänster, utan kanske sitt namn på designen till en högtrafiksida eller liknande.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.wetpaint.com stod det om i dagens Metro. Såg lite roligt ut.


   
SvaraCitera

Beror på hur avancerad hemsidan ska vara. Om det inte är allt för tidskrävande så kanske jag kan fixa en. Annars är det bara att gå till närmaste bibliotek och lära dig att göra hemsidor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snuggis:

.Finns det gratis hemsidor för nybörjare, vet nån??

det finns ju en massa websidor som ger gratis blogg. och om du vil ha egen hemsidan kan du ladda ner en ram och ändra på den i frontpage eller ngn annan editor och börja använda men sidan komme rint vara så säker eller det komme rinte ha bra kvalite om du inte kan koda . men det komer säker nöja dej!
och lyssna inte på Nick _is_back . han tycker att alla som vill ha en enkel sida måste göra allt exakt och utan fel. enligt honom måste alla som vil ha en sida vara proffs på att koda! så gör dej en tjänst och ignonera han !:)


   
SvaraCitera
salmon

nogg.se är enkelt och man kan välja bland flera designmallar 🙂 tror även att uppladdningsutrymmet är obegränsat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det går. Men det kommer inte bli snyggt.


   
SvaraCitera

http://sites.google.com

Jag gillar Google.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pm_is_back:

han tycker att alla som vill ha en enkel sida måste göra allt exakt och utan fel

Det är ju en fördel om sidan fungerar som den skall, men det kanske bara är jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pm_is_back:

och lyssna inte på Nick _is_back . han tycker att alla som vill ha en enkel sida måste göra allt exakt och utan fel. enligt honom måste alla som vil ha en sida vara proffs på att koda! så gör dej en tjänst och ignonera han !:)

Istället ska hon lyssna på byidioten som spammar ned hela forumet med retarderade trådar i stil med "OLOLOL VA E CSS?!?"?!?"?!?"??!!11111112" eftersom han är för efterbliven för att använda Google? OK.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pm_is_back:

och lyssna inte på Nick _is_back . han tycker att alla som vill ha en enkel sida måste göra allt exakt och utan fel. enligt honom måste alla som vil ha en sida vara proffs på att koda! så gör dej en tjänst och ignonera han !:)

Det känns verkligen inte som att du är i position att begära att folk ska lyssna på dig då du inte ens klarar av att stava.

För övrigt till trådskaparen. Om du inte vill installera program så kan man koda via en vanlig text-editor, men då måste du ha lite intresse i att lära dig ett språk. Annars så har du gott om tips i resten av tråden.


   
SvaraCitera
svett

wordpress.com


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

Istället ska hon lyssna på byidioten som spammar ned hela forumet med retarderade trådar i stil med "OLOLOL VA E CSS?!?"?!?"?!?"??!!11111112" eftersom han är för efterbliven för att använda Google? OK.

man behöver inte lära sig ett helt språk för att kuna göra en sida. jag tror han nöjer sig med en enkelt html sida. och du!! om du inet vill hjälpa folk och kommmer alltid med drygga kommentarer får du lika görna sluta skriva för du bidrar bara till dålig stämning 🙂

aristoteles:

Det känns verkligen inte som att du är i position att begära att folk ska lyssna på dig då du inte ens klarar av att stava.

du lyssna rpå mig iaf sötnos


   
SvaraCitera