Aviseringar
Rensa alla

Hemsk mot min pojkvän...


Ämnesstartare

Jag är rätt hemsk mot min pojkvän. Jag utsätter honom för smärta (på ett osexuellt vis) genom att tex örfila, slå, nypa slå/nypa/sparka på kulorna, bita, riva, dra honom, sparka på honom och lite andra grejer som orsakar fysisk smärta. Dessutom kan jag säga elaka saker som tex att han är tjock (han väger ändå bara 65 kg och är rätt tunn), ibland kallar jag honom spinkis, klen, omanlig osv också. Brukar säga att hans kuk är kort, även inför filk och den är över genomsnittet så ytterligare en lögn och sådana grejer. Stöter på hans bästa vän och även hans andra killkompisar och gör andra allmänt elaka grejer mot honom.

Jag vet inte riktigt varför jag gör så här. Jag älskar honom, han är ljuset i mitt liv och det som får mig att fortsätta leva. Han gör aldrig något mot mig, han har aldrig ens svurit åt mig utan tar som bara emot. Jag känner mig hemsk när jag tänker på det men gör det ändå, gillar att göra det och får inte så mycket dåligt samvete känner mig bara som en dålig person. Han tycker att jag är perfekt på alla vis men jag ser att han blir sårad och vet att han inte gillar allt jag gör men det är som att kärlek gjort honom blind han vet inte vad han gör.

Många säger att jag är elak (inkl mina vänner och min familj) spec ang honom, men han och vissa av mina vänner påstår att jag är otroligt snäll och fantastisk...

Jag blir bara värre och värre och tror att jag snart kommer börja misshandla honom om jag inte får stopp på det här, försöker sluta men misslyckas. Vill inte att han ska bli behandlad så här så jag har försökt dumpa honom flera gånger (han har brytit ihop totalt) men älskar honom ändå och han kryper på sina bara knän om att få mig tillbaka... Kan någon hjälpa mig med hur jag ska sluta? Han förtjänar inte en tjej som är så här...


   
Citera

men skärp dig då[tard]


   
SvaraCitera

O_O


   
SvaraCitera

Wtf[shake]


   
SvaraCitera

jae så ibland..
men det är för jahar luft i mig ibland[cute]
drf vill ja ha en kille som kan säga åt mig & ge mig ngn örfil.. sen ska vi älska OMGXXZ AMGZ nöten vart eru?[cry]


   
SvaraCitera

du är nog sämst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men skärp dig då[tard]

Jag har rätt allvarliga psykiska problem.. Så rätt svårt att bara sluta sådär...

Mawns:

du är nog sämst

Vet, men ditt svar hjälper mig ändå inte


   
SvaraCitera

han kommer spöa skiten ur dig nån dag tror jag


   
SvaraCitera

[sad]

du behöver nog terapi. du är väldigt hemsk mot din pojkvän.


   
SvaraCitera

k2punk:

Jag har rätt allvarliga psykiska problem.. Så rätt svårt att bara sluta sådär...

då går man och får behandling för dem[rolleyes]
vilket du inte ens verkar göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

han kommer spöa skiten ur dig nån dag tror jag

Tvivlar jag starkt på...

Oväntad:

du behöver nog terapi. du är väldigt hemsk mot din pojkvän.

Vet... Ska göra det...

isola:

då går man och får behandling för dem[rolleyes]
vilket du inte ens verkar göra

Går KBT en gång i veckan, ska egentligen gå 3 eller helst fem men i och med gymnasiet har jag inte tid...


   
SvaraCitera

Tar han emot det så kan man inte klandra dej så jävla hårt, du gör väl det du tillåts göra (det rättfärdigar det dock inte).
Ingen vanlig kille låter en brud hålla på sådär.


   
SvaraCitera

k2punk:

Går KBT en gång i veckan, ska egentligen gå 3 eller helst fem men i och med gymnasiet har jag inte tid...

Gå så många gånger du får, har du sådana allvarliga sociala problem så kommer ditt liv aldrig att funka ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Ingen vanlig kille låter en brud hålla på sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Tar han emot det så kan man inte klandra dej så jävla hårt, du gör väl det du tillåts göra (det rättfärdigar det dock inte).
Ingen vanlig kille låter en brud hålla på sådär.

Han har väl en del problem precis som jag antar jag men jag är ändå den sjuka...

isola:

Gå så många gånger du får, har du sådana allvarliga sociala problem så kommer ditt liv aldrig att funka ändå.

Plugglinje så har verkligen inte tid men ska försöka planera in mer...


   
SvaraCitera