Aviseringar
Rensa alla

Hemska alternativ :S


Ämnesstartare

lax: det är ej skrivet i beskrivningen.

måste det vara det? personen sm tvingar er har ju inte närvarat i den här diskussionen/tråden=/

lax: du är en liten sadist, tror jag.

haha nee var ngn annan som hittade på/tog lång tid för mig att hitta på lika hemska alternativ 


   
SvaraCitera
lax
 lax

hahahlurad: måste det vara det? personen sm tvingar er har ju inte närvarat i den här diskussionen/tråden=/

så du talar om ett riktigt scenario eller ska vi bedöma den fråga som frågeställaren(ts) lägger fram? om du inte ger direktiv av en sann undersökning kommer vi komma fram till mycket med inget men vem vet.

hahahlurad: haha nee var ngn annan som hittade på/tog lång tid för mig att hitta på lika hemska alternativ

kmpis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lax: så du talar om ett riktigt scenario eller ska vi bedöma den fråga som frågeställaren(ts) lägger fram?

Men om jag ska ta upp sådan info bör jag ta med vilka de inblandade är, lr tkr du inte? 
kan inleda med noveller eller mer exakta detaljer ngn annan gång, ksk

lax: om du inte ger direktiv av en sann undersökning kommer vi komma fram till mycket med inget men vem vet.

det har du rätt i. hade varit mer noggrann om det gällde ngt mer viktigt

lax: kmpis?

min um-personliget.. skyller alla hemskheter på "henne" :oo =oGalen var jag som kom på men tog ett par min.. & jag tänker blixtsnabb, ia om saker jag ej behöver tänka på *lol*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahlurad: vae de?

"slagit" på mitt egna språk "latiska".

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

"slagit" på mitt egna språk "latiska".

Hjärta

hmm :p


   
SvaraCitera