Aviseringar
Rensa alla

Hemska förolämpningar


Ämnesstartare

Har du någon gång fått höra en riktigt hemsk förolämpning? Dela gärna med dig här! Vad va de och hur tog du de?

 


   
Citera
Exner

Din mamma luktar curry. Han skar sig i armen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att jag var lågutbildadLedsen det kom från en blondin 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett axplock (från olika människor)

"du borde vara en tjej,  du fick endast dna från din mamma, du är som en kvinna" 

"du behöver ej dessa kondomer, ge dom till mig, du kommer aldrig att få en tjej"

"var har du köpt ditt läppstift?"

"du ser ut som en transa" 

"du är mycket äldre än mig och ändå är du oskuld, du är den största förloraren i världen "

"det värsta man kan vara är att vara dig"

"du har inga vänner, du har aldrig haft en tjej, du är ful, du är konstig, du är en värdelös människa"

"har du sugit kuk? dina läppar är jätteröda"

"du har aldrig kysst en tjej va? varför inte? du är nog bög"

"du är äcklig, en skenk"


   
SvaraCitera
reben

va betyder skenk


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
reben

aha tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben har sagt att jag är äcklig och värdelös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den värsta jag har fått är utan tvekan denna.

 

Vad gör du ens här? Ingen gillar dig din jävla föräldralösa pundare! Varför gör du inte bara alla en tjänst och gör som din morsa?


   
SvaraCitera
mynona

Ja då, men jag vill inte dela med mig av dem =( Sånt ska man förtränga och i stället ska man enbart minnas komplimanger. Tråkigt dock att komplimanger så ofta verkar rinna förbi en medan förolämpningar kan göra en upprörd länge. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Ja då, men jag vill inte dela med mig av dem =( Sånt ska man förtränga och i stället ska man enbart minnas komplimanger. Tråkigt dock att komplimanger så ofta verkar rinna förbi en medan förolämpningar kan göra en upprörd länge. 

Sant. Men om man aldrig har fått en komplimang så blir det svårare/omöjligt.


   
SvaraCitera
mynona

lex_:

Sant. Men om man aldrig har fått en komplimang så blir det svårare/omöjligt.

Om man får många komplimanger så märker man dem inte längre, så det fungerar från båda håll. Inte för att jag får det, men får man ofta komplimanger om samma sak har det ingen effekt, åtminstone om det kommer från en främling


   
SvaraCitera
mynona

materialarn: Vad gör du ens här? Ingen gillar dig din jävla föräldralösa pundare! Varför gör du inte bara alla en tjänst och gör som din morsa?

det var nästan värre än en förolämpning. det var en fruktansvärd kränkning. Egentligen förolämpar de sig själva när de uttalar sådana budskap: att bete sig så illa är att underkänna sig själv som människa, även om det själva inte förstår det. 


   
SvaraCitera

blev kallad ful när jag var typ 11 några ggr

även om jag ej var särskilt snygg så vare onödigt å säga, blev lessen å trodde jag var ful väldigt många år

kmmr ej på ngt annat.

el jo när jag var typ 21 antydde min kusins karl att jag såg ut som om jag inte var mkt äldre än typ 15. blev arg å förolämpad. han var dock mest taskig mot min mor då han frågade om jag var hennes barnbarn..... tror norsk1 hade 1 synfel för min moder ser ut att vara så gammal som hon är. ja å mamam hateade på hnm iaf länge därefter


   
SvaraCitera

isola sa iofs att jag ej borde skaffa barn 1 gång, det var lite förolämpande om än ogrundat


   
SvaraCitera