Aviseringar
Rensa alla

Hemskaste som kan hända dig?


Ämnesstartare

för mig skulle det vara att gå fram till bela och be om att få en autograf och så visar hon sig vara en sådan sur bitchig kaxig piercad platinablond deprimerad halvhora (som girlsen och boysen på detta forumet verkar vara) ha ha och plus att hon skulle vägra ge mig autograf.

men sådan är ju inte bela skäms över att jag ens tänker så. får dåligt samvete. bella är hälsosam och snäll och ambtiös och hon skall bli en advokadokat [cool]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Att jag inte vinner idol 2011 skulle vara hemskt [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt 360 går sönder. Eller bli dumpad. Eller aldrig mer få äta nektariner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Att jag inte vinner idol 2011 skulle vara hemskt

mm skulle också tycka d va hemskt och inte vinna idol.[sad]

något annat hemskt som skulle hända mig skulle vara att jag inte skulle få flytta i höst, eller att min mamma eller mina katter dör.


   
SvaraCitera

att jag överlever.
allt ska vara mörkt och tyst, då är det som bäst..


   
SvaraCitera
Kudhos

NEMO:

för mig skulle det vara att gå fram till bela och be om att få en autograf och så visar hon sig att hon ÄR en sådan sur bitchig kaxig piercad platinablond deprimerad halvhora


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli torterad till döds.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att dö i ett fall eller drunkna - fobier[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torterad/kvävas/dumpad [blush]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

att dö i ett fall eller drunkna - fobier

båda två är väldigt snälla dödar, så du vet:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att mitt psp kraschar alternativt stuart murdoch dör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

göran_persson:

båda två är väldigt snälla dödar, så du vet:)

tänk dej att se marken eller whatever komma närmare och sen bara dör du, HEMSKT. eller drunkna, då liksom kvävs man ju typ och hinner lida lite eftersom man antagligen kämpar också, HEMSKT.[cry]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

tänk dej att se marken eller whatever komma närmare och sen bara dör du, HEMSKT. eller drunkna, då liksom kvävs man ju typ och hinner lida lite eftersom man antagligen kämpar också, HEMSKT.

ja, men tänk dig att marken kommer närmare och närmare, du har en känsla av att flyga. du vet att du kommer att dö så då är det lika bra att slappna av. du slår i marken, och känner hur kroppen blir alldeles mjuk. alla ben är brutna.. sen tappar du medvetandet och strax efter det är du död

eller, du är under ytan, kan inte ta dig upp.. PANIK! du kämpar men inser snart att det är ändå ingen idé. du drar inte ditt första andetag under ytan, det gör ont när det kalla vattnet fyller lungorna. sen är det bara lugnt. efter första andetaget gör det inte längre ont, man försvinner sakta men säkert, och utan smärta.

jämför det med att bli hängd
du står upp, luckan släpps och du faller en väldigt kort stund. helt plötsligt gör det ONT, nacken har precis blivit några centimeter längre och pekar åt fel håll. den är bruten. världen fylls av smärta, värre än du någonsin har känt och efter 10-15 sekunder försvinner du från allt medvetande


   
SvaraCitera

Avokaaaaaado.

Nah, bara tanken på att få armar och ben avstympade får mig att rysa utav obehag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det värsta som skulle hända i vardagen är väl om datorn bara skulle paja.
Om det skulle vara något mer extremt så skulle det väl vara att allt går åt skogen för mig och alla jag känner och det avslutas med att alla torteras till döds och sist jag.


   
SvaraCitera