Aviseringar
Rensa alla

HEN


Ämnesstartare

Nu har det gått ett tag och de flesta kanske har hunnit vänja sig lite vid detta könsneutrala pronomen.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hen finns inte. det finns hona och hane. sjukt att folk försöker hitta på en massa skit. och säger man emot så är man cpskadad tydligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska från och med nu använda hen, alltid. Förutom när jag vill prata om olika kön. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tryamkin:
hen finns inte. det finns hona och hane. sjukt att folk försöker hitta på en massa skit. och säger man emot så är man cpskadad tydligen.

Du är fan dum i huvudet. Jag tror det är det smartaste man kan säga till dig som är sant som du kan uppfatta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Annat svar:

skulle aldrig använda d i seriös mening. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

skulle aldrig använda d i seriös mening. 

För att du är lat. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr d är bra på en del sätt men folk tror att d löser saker det inte löser.  tkr d är bra i texter, läste en text om misshandel i förhållande och antog att d var en man och en kvinna men d var två kvinnor säger mkt om mig+människor

tkr dock folk ska sluta whina om att d är fult etc och tycka att folk som vill bli kallade hen är löjliga 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

Du är fan dum i huvudet. Jag tror det är det smartaste man kan säga till dig som är sant som du kan uppfatta. 

så du menar att det finns folk som har varken penis eller slida?

förövrigt: anledningen till att du inte får respond på dina videos du lägger upp är för att du är udda och ful.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tryamkin:

så du menar att det finns folk som har varken penis eller slida?

förövrigt: anledningen till att du inte får respond på dina videos du lägger upp är för att du är udda och ful.

har återigen fått bekräftat att du verkligen är dum i huvudet på riktigt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är förnedrande.. män ska få vara män??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

har återigen fått bekräftat att du verkligen är dum i huvudet på riktigt 

och detta skriver du alltså efter att han gjort personangrpep på något som inte förtjänar personangrepp. och givitvis: ni känner varanndra irl, och skyddar varanndra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tryamkin:
hen finns inte. det finns hona och hane. sjukt att folk försöker hitta på en massa skit. och säger man emot så är man cpskadad tydligen.

Det finns hermafroditer, folk som inte vill identifiera sig med något kön övht, situationer där man inte vill skriva ut könet på personen, situationer där könet inte spelar någon roll/man ej vet könet på personen etc. Kort och gott så ersätter det "vederbörande".

tryamkin:

så du menar att det finns folk som har varken penis eller slida?

förövrigt: anledningen till att du inte får respond på dina videos du lägger upp är för att du är udda och ful.

du är udda du med så shut it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tryamkin:

och detta skriver du alltså efter att han gjort personangrpep på något som inte förtjänar personangrepp. och givitvis: ni känner varanndra irl, och skyddar varanndra.

mkt bra observerat 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det finns hermafroditer, folk som inte vill identifiera sig me

han trollar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det finns hermafroditer, folk som inte vill identifiera sig med något kön övht, situationer där man inte vill skriva ut könet på personen, situationer där könet inte spelar någon roll/man ej vet könet på personen etc. Kort och gott så ersätter det "vederbörande".

du är udda du med så shut it.

ja. fast han gör personangrepp. jag är mer mognare.


   
SvaraCitera