Aviseringar
Rensa alla

HEN


mynona

tryamkin: hen finns inte. det finns hona och hane. sjukt att folk försöker hitta på en massa skit. och säger man emot så är man cpskadad tydligen.

Jag tror att orsaken till att folk tycker att de som inte tycker om hen är dumma i huvudet inte är för att de inte tycker om hen, utan för att de som inte tycker om hen oftast inte verkar förstå vad det betyder. Som du själv tex: orsaken till att du inte tycker om hen är tydligen för att du tror att det är namnet på ett nytt kön, medan det i själva verket inte är konstigare än att säga tex "lärare" i stället för "manlig lärare" eller "kvinnlig lärare", alltså bara en praktiskt förenkling från förut. Det är därför de som är emot hen kallas dumma: en stor del av dem verkar inte förstå vad det betyder, och det är "dumt" att ogilla något fast man inte vet vad det är. 


   
SvaraCitera
Draug

isola: Har aldrig gillat det och gör det inte heller nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tryamkin:

så du menar att det finns folk som har varken penis eller slida?

förövrigt: anledningen till att du inte får respond på dina videos du lägger upp är för att du är udda och ful.

hahahaha, är det så du tänker? 
Jag tänker inte förklara för dig varför du har fel i hen fallet, du är ändå hopplös att förklara för. Du kan ju börja med om du vill förstå att faktiska lära dig om taxonomi och evolutionen. Exempelvis. Din fantasilöshet är väldigt tydlig. 


   
SvaraCitera
Draug

känns fortfarande som ett hittpå ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

Jag tänker inte förklara för dig varför du har fel i hen fallet, du är ändå hopplös att förklara för.

jaså? testa. kul att du dömer mig så hårt, du är verkligen en snäll person..


   
SvaraCitera
reben

tkr d ser mindre fult ut nu än innan dock inte börjat använda men ksk kmr 1 dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror jag förstår mäns sexualitet bättre än ni, och det dom gillar är att det är förnedrande.


   
SvaraCitera
mynona

Men OnT: Mitt alternativ fanns inte i pollen. 

Mitt alternativ: "Var likglitig för hen fram till att jag upptäckte hur dumma de som var emot hen var. Då blev jag för hen och insåg dess fördelar eftersom dess motståndare fick mig att inse att det som var tvärtemot vaf de tyckte måste vara smart, vilket det också visade sig vara då jag funderade igenom det och satte mig in i det. Jag använder hen till och från men det är inte helt integrerat i mitt språk. Det är ännu en av de miljoner pusselbitar som behövs för att bygga upp ett samhälle där man fokuserar på personligheter i stället för kön."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar det fortfarande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Har på senare tid börjat använda det


   
SvaraCitera
mynona

isola: Annat svar

Det här alternativet förresten. Det fina med hen är att de allra flesta som är emot hen inte förstår vad det betyder. Hur kan man vara emot något man inte förstår vad det är för någonting? ^^

Inte kan de argumentera heller utan kommer bara med argument som bevisar att de inte vet vad hen är för något. Inte konstigt att folk tycker att de är dumma i huvudet. Hen får mer reklam så fort (de flesta) av deras motståndare yttrar sig. 


   
SvaraCitera

isola: Det finns hermafroditer

Tips: man brukar inte använda ordet hermafrodit när man pratar om människor. Det ses av många som nedvärderande. Använd intersexuell istället. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillade d nt i början men använder d ibland nu för att de flesta som nt gillade d hade så vidriga argumment.

Tkr dock d r överskattat och att fokus ligger fel, det löser inget men kan väl ses som ett statement typ


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

kan inte vänja mig vid det, det känns precis lika dåligt att bli kallad nu som innan det började vinna mark.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Har på senare tid börjat använda det


   
SvaraCitera