Aviseringar
Rensa alla

Henna + hårfärg


Ämnesstartare

Är det sant att håret faller av och bränns sönder osv om man färgat med henna sen anväder nå annat skit på som typ hårfärg eller avfärgning?[tard] Någon som faktiskt provat?[wink]

Jag har färgat med svart henna och nu har jag utväxt som jag inte pallar ha, så antingen så måste jag färga om eller avbleka eller nåt. :/


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Funkade för min del, iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woodcat:

Funkade för min del, iaf.

Fan vad skönt att höra[surprised]
Så tror du jag kan avfärga tex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Så tror du jag kan avfärga tex?

Det vet jag dock inte. Avfärgning sliter ju något enormt på håret även om man inte hennat innan. Men prova. Hår har ju en tendens att växa ut igen [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woodcat:

Avfärgning sliter ju något enormt på håret även om man inte hennat innan. Men prova. Hår har ju en tendens att växa ut igen [y]

Ja det vet jag. Bara det inte sliter mer än vanligt bara pga henna menar jag. ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Ja det vet jag. Bara det inte sliter mer än vanligt bara pga henna menar jag. ;D

Tror egentligen inte att det är värre än om du hade färgat innan. Men fråga någon frisörhagga, eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woodcat:

Men fråga någon frisörhagga, eller nåt.

Ja men jag frågade och hon typ nej nej det kommer falla av.

Men du har ju provat, så jag litar faktiskt på dig. Och som sagt, det växer väl ut igen om det nu skulle gå så himla fel. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Ja men jag frågade och hon typ nej nej det kommer falla av.

Men du har ju provat, så jag litar faktiskt på dig. Och som sagt, det växer väl ut igen om det nu skulle gå så himla fel. 😛

Det säger alla frisörer.
Men, nej. Lita inte på mig. Tänk om det ramlar av, då kommer jag förgås av skuldkänslor [sad]
Jag färgade över henna, men ptja. Behandlar du efteråt så hämtar nog håret sig. FAST LITA ÄNDÅ INTE PÅ MIG.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woodcat:

Jag färgade över henna, men ptja. Behandlar du efteråt så hämtar nog håret sig. FAST LITA ÄNDÅ INTE PÅ MIG.

Jo 😀 oroa dig inte. Mitt fel som valde att göra det. <3
Tror inte det blir så jävla katastrof 😛
Tack för hjälpen.^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Jo 😀 oroa dig inte. Mitt fel som valde att göra det. <3
Tror inte det blir så jävla katastrof 😛
Tack för hjälpen.^^

Lycka till, hun. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har både blekt och färgat på hennat hår, har aldrig varit någon skillnad från att färga över vanlig hårfärg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Butterscotch:

Har både blekt och färgat på hennat hår, har aldrig varit någon skillnad från att färga över vanlig hårfärg.

Tackkk[love]

Jävla fittfrisörer.


   
SvaraCitera

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

[badgrin]

Käft det går[crazy]


   
SvaraCitera

emery:

Käft det går[crazy]

Jag skulle lita mer på frisören än en UMare! 😉

Tänk om ditt hår bränns av


   
SvaraCitera