Aviseringar
Rensa alla

Henrik Berggren är det vackraste jag sett


Ämnesstartare

Helt underbar, fantastisk, som en dröm, för bra för att vara sann. Hans röst var för jävla bra, hans leende så gulligt och hela han, ALLT! var så obeskrivligt. Han var mycket mer än allt jag trott, mycket, mycket, mycket mer. Helt otroligt.. Jag skulle stå och vänta igen, i flera timmar, jag skulle vänta i dagar, på att få se honom.

Ute i kylan stod jag och min vän och blev snöiga från topp till tå, men det spelade ingen roll. Vi frös också, våra händer var som is och fötterna tappade känseln. Men jag skulle göra om det om jag kunde.

När vi väl var inne fick vi vänta i 2 timmar innan Henrik började spela. Under tiden hörde vi massor fin musik, jag kände igen allt och blev så glad. Det var perfekt där, alla var så fina och gulliga och stämningen var gosig och skön. Vilka hängivna människor..

Vi stod och skrek gång på gång efter Henrik, klappade händerna tills de blev röda. Skrek sönder rösterna men det spelade ingen roll.
Han gick ut en gång, men så fick publiken tillbaka honom och då spelade han.. EN NY LÅT! Ja, det är sant! Och det var precis det jag ville, det jag trodde, det jag hade på känn.

Det var en väldigt vacker låt, och sorglig. Varje ton passade in som att det bara skulle vara så, verkligen.. Jag måste få höra den igen.

Det här är första gången jag sett någon artist/något band som jag tyckt om utan att tröttna på dem lite. Henrik är ingen sådan, han är en stjärna. Han kommer aldrig att slockna.


   
Citera
Ämnesstartare

Undrade om det var en dröm när jag vaknade.. Känns för fint för att vara verkligt. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Begeistrad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Begeistrad.

Ja, absolut.. eller Berggrenstrad [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hittade låten på youtube, börjar typ gråta. Så jävla fin! [cry][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ja, absolut.. eller Berggrenstrad [blush]

Mm lugna ner dig lite nu. [smile]

Untitled.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Mm lugna ner dig lite nu.

Hahaha.. nja så är jag inte, är mer lugn förutom när jag skriksjunger med i Broder Daniel-låtar. Måste bara visa alla hur bra Henrik är, ingen får gå miste om honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Måste bara visa alla hur bra Henrik är, ingen får gå miste om honom.

Lite objektivitet tack. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Lite objektivitet tack.

Tror inte du kan förstå förrän du har sett honom, ett underverk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

istechetvåpunktnoll:

Fasiken:

oatsreuvaue:

Ensamvargen:

zapzap:

Lyssna på nya låten, ni kommer gilla den! (Högre upp i tråden)


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAAAA HAN VAR BÄSST SÅÅ BRA [love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHA han sa ju ' LÄGG INTE UT DEN PÅ NÄTET'' O så gjorde de det naw fast kan ju ändra ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Btw zapzap är avreggad så den quoten funkar inte ):


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

HAHAHA han sa ju ' LÄGG INTE UT DEN PÅ NÄTET'' O så gjorde de det naw fast kan ju ändra ändå

BRYR MIG INTE DEN ÄR SÅ JÄVLA BRA BEHÖVER INTE ÄNDRAS ALLS!! JAG VILL BARA HÖRA DEN HELA TIDEN, SÅ VACKER.

oatsreuvaue:

Btw zapzap är avreggad så den quoten funkar inte ):

Jag såg det!!! [sad]


   
SvaraCitera