Aviseringar
Rensa alla

Henrik Fexeus: "Alla får ligga"


Ämnesstartare

OF 5:

tydligen. Gör det någon skillnad?

Nej. Absolut inte. Jag bara påpekade det. Alla har rätt till sin egen åsikt.

Buddah:

Den funkar på de som inte själva läst samma material. Har man gjort det är man uppmärksam på och kan relativt lätt upptäcka sådana mönster. Så länge man inte är helt bakom flötet.

Okej, men jag utgår från att dem flesta ungdomar i både min ålder och lite högre som jag är intresserad utav faktiskt inte läser så jättemycket fakta böcker överhuvudtaget! [blush]

RyalNotch:

Boken handlar INTE om hur du får ligga även om du säkert kan använda kunskapen till det. Den handlar mer om hur man kan påverka människor till att göra som man vill, inget hokus pokus utan bara fakta och saker som fungerar på riktigt.

Tack! Detta var ett bra svar på min fråga! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Men lol. Du är femton år. Kan du ens få stånd?


   
SvaraCitera

stereo total:

Du är femton år. Kan du ens få stånd?

[love]


   
SvaraCitera

Jag får ligga för jag är trevlig och snygg[smile]


   
SvaraCitera
Bakric

apriliamx50:

Hahahaha! Har faktiskt en kille i klassen som får mer ligg än någon annan fast han är dryg som ett as mot tjejerna och egentligen bara lever på sitt självförtroende då han inte tar något ansvar för något inom skolan [ops]

Finns en sån i nästan alla skolklasser.
Varför har inte folk börjat se mönstret och fattat att man ska få bort varenda sådan jävel. Världen kommer ju förfan att bli som i filmen där nån snubbe for fram i tiden och blev president bl.a. för att han fattade att man inte ska vattna åkrarna med energidyck.
Godnatt....

EDIT/OnT:
Appropå Henrik Fexeus böcker; de är riktigt bra läsning men jag finner "råden" svåra att tillämpa i faktiska situationer.
Bland annat för att det var ett par år sedan jag läste dem men även för att jag känner att jag vill kunna klara saker på egen hand och av just den anledningen ratar "proffsråd".


   
SvaraCitera

Har läst hans böcker och i för min del kan jag säga att killar är grymt lätta att läsa och "manipulera" om vi säger så.
tjejer däremot är otroligt svåra att läsa iaf för mig, så jag vet inte om jag litar 100% på hans råd i..öhh...sexualkunskap? ^^
Vill du ligga massor så verkar det som att vara en av de få privilegierade och bete dig som ett svin funkar bra faktiskt, har alltid gjort och kommer alltid göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Men lol. Du är femton år. Kan du ens få stånd?

IQ=fiskmås! [ops]

Pappbox:

tjejer däremot är otroligt svåra att läsa iaf för mig, så jag vet inte om jag litar 100% på hans råd i..öhh...sexualkunskap? ^^
Vill du ligga massor så verkar det som att vara en av de få privilegierade och bete dig som ett svin funkar bra faktiskt, har alltid gjort och kommer alltid göra

Ifall vi ska se det ur den synvinkeln så är jag nog rätt så körd [crazy]

Har väldigt svårt för att bete mig svinaktigt mot folk som inte gjort det mot mig [chocked]


   
SvaraCitera

apriliamx50:

Har väldigt svårt för att bete mig svinaktigt mot folk som inte gjort det mot mig [chocked]

finns väl undantag men det är ju tumregel att sviniga killar = massa ligg


   
SvaraCitera

apriliamx50:

jag uppskattar böcker som undervisar i hur man kan påverka andra människor eftersom det är enligt mig är den största vägen till framgång i alla lägen.

Jag upplevde att den gav bra tips inte bara när det gäller att flörta järnet utan hur man för sig med folk, vad man kan titta efter hos de man pratar med, hur man skall göra när man träffar nya människor, och hur man håller i presentationer [crazy]


   
SvaraCitera