Aviseringar
Rensa alla

Hereos of Mana


smisk:

Jättesäker? För jag är sugen på ett nytt DS-spel. :/

Då är ett tips "The World Ends With You", Square-spel som påminner lite om KH fast med mycket svårare kontroller. [crazy] Annars är "Dragon Quest" väldigt bra (också skapat av Square Enix). Särskilt för dem som gillar Dragonball serierna eller FF, eftersom karaktärerna är skapade av Akira Toriyama och fightingsystemet är väldigt likt FF's. Finns till både PS2 och DS. [y]

smisk:

Såeh, någon som spelat Heroes of Mana?

Jag har spelat det, lånade av en polare. Det är verkligen ett rejält strategispel fast fortfarande väldigt mycket storymode. Finns en rätt stor chans att man blir besviken när man spelar det, eftersom det nästan bara består av strategi och prat hela tiden dock. [no-no]


   
SvaraCitera

smisk:

Blarh på strategi 🙁 Men jag är fortfarande sugen, det är ju inte bra! Får väl önska mig det i julklapp. Spara pengar... bra idé!

Hur gick det med julklapparna? Secret of Mana har kommit ut till VC på wii ganska nyligen om du har missat det, vet inte om du har ett wii.


   
SvaraCitera

Nekorini:

Annars är "Dragon Quest" väldigt bra (också skapat av Square Enix).

Tror det är ett Dragon Quest på gång till både wii och DS. Kommer bli spännande, då den serien är en av japans mest populära rollspelserier.
Tror inte att den är lika populär i väster av någon anledning.


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Tror det är ett Dragon Quest på gång till både wii och DS. Kommer bli spännande, då den serien är en av japans mest populära rollspelserier.

Det finns två andra versioner av Dragon Quest som redan dykt upp på DS. [wink]


   
SvaraCitera

Nekorini:

Det finns två andra versioner av Dragon Quest som redan dykt upp på DS. [wink]

Jaså? Jag har inte haft så bra koll på det, är inget Dragon Quest fan.


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Jellybeans:

Hur gick det med julklapparna? Secret of Mana har kommit ut till VC på wii ganska nyligen om du har missat det, vet inte om du har ett wii.

Får ta och kolla det då :O Min wii är ganska så ospelad, så det skulle ju vara passande 😀


   
SvaraCitera

Tror Children of Mana är rätt bra. Köpte det till lillebrorsan i julklapp.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera