Aviseringar
Rensa alla

Hermione och Chos kväll med professor Snigelhorn


Ämnesstartare

Hermione var glad över den nya läraren "Professor Snigelhorn" som hon har i ämnet "trolldryckskonst", läraren som hon hade tidigare, "Severus Snape", var visserligen en av de mest atraktiva äldre herrar som hon någonsin lagt sina kåta blickar på men han hade fått henne att göra okristliga och snuskiga saker för att uppnå ett utomordentligt betyg.

Men den nya läraren hade gjort något som hon inte uppskattade, han hade startat en klubb för extra speciella elever och trots att Hermione hade klarat av alla uppgifter med otroligt resultat så lät han inte henne gå med i klubben.

Hon hade försökt fjäska på alla möjliga sätt, allt från att försöka se så sexig ut som möjligt och råka tappa och plocka upp saker från marken till att kommentera hans glänsiga flintskalle.

En dag så bestämde hon sig för att gå till Snigelhorns kontor och försöka förföra honom för att få gå med i klubben. Hon knackade på dörren *knack knack

"Det är öppet!" hördes en röst på andra sidan. Hermione öppnade dörren som gnisslade kraftigt.

"Åh miss Granger! Vad kan jag stå till tjänst med?" frågade Snigelhorn med sin sliskiga röst. Hermione närmade sig honom med långsamma sensuella steg, hon böjde sig över skrivbordet så att hennes stora bröst nästan trycktes upp i Snigelhorns ansikte.

Hon öppnade den översta knappen på sin blus så en bit av hennes vita spets-bh blottades samtidigt som hon stirrade Snigelhorn i ögonen... "Jag har hört att du har en klubb för extra begåvade elever... finns det något jag kan göra för att få vara med?".

Snigelhorn log ett snigligt leende, Hermione såg en hård bula i hans byxor.

"Ja du... det var en annan elev här tidigare som ville hindra att bli underkänd i kursen, om du och hon leker lite med varandra och jag kan få vara med lite så kan vi väll se vad jag kan göra" sa Snigelhorn.

Han klappade med händerna och sa högt "Cho! Du kan sluta städa, jag har ett bättre uppdrag för dig!". In i rummet klev Cho Chang, en av de hetare eleverna på elevhemmet "Rawenclaw". Snigelhorn berättade om sitt förslag för henne, och hon tvekade lite först, men sen sa hon ja.

De gick upp för den långa slingriga trappan i Snigelhorns kontor tills det kom till hans sovrum. Hermione och Cho lade sig brevid varandra i sängen, och Hermione njöt av den parfyrmerade och förtrollande doften från Chos hår. Hon smekte henne krings nacken och började kyssa henne.

Hermione och Cho hånglades hårt med varandra, och Cho placerade sin hand på Hermiones fylliga rumpa och klämde på den ordentligt. Snigelhorn satt framför dom i en stol och tittade på samtidigt som han slurpade på ett glas rödvin.

Cho knäppte upp sin kavaj och sin blus och Hermione hjälpte av henne med kjolen så hon bara log i ett bar sexiga underkläder och höga knästrumpor. Hermione fumlade av hennes BH och kyste hennes tuttar och sög på de styva bröstvårtorna, Cho stönade högt. Hon gick ner mot Chos trosor och ryckte av dom med tänderna, och började slicka hennes fitta.

Hon slickade och pullade och Cho stönade högt, Hermione avbröt sin oral-givning en sekund för att få av sig sin blus och sin BH. Medans hon slickade så hade hon rumpan i vädret, och hon kände hur Snigelhorn hade placerat sina händer där. Han ryckte upp hennes kjol och började slicka henne utanpå trosorna.

"Nu får ni ge mig lite också" sa Snigelhorn och blottade sin kuk. Hermione gick fram och började slicka lite försiktigt på skaftet medans Cho tog hans kulor i munnen. "ÅÅåååh vid merlins skägg så gött ni suger!" stönade Snigelhorn.

Efter att de sugigt ett tag så bad Snigelhorn Hermione att ställa sig på alla fyra. Hans kuk var våt och kladdig av saliv och han tog fram en liten flaska. "Jag är trolldryckslärare och har brygt lite Irländsk glidmedel" sa han och hälde ut vätskan längs Herminones anal. Han placerade sin kuk och började att knulla Hermione i röven.

Cho ställde sig upp och började hångla med Snigelhorn samtidigt, och Hermione stönade av Snigelhorns grova kuk. "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh" stönade Snigelhorn och kom i Hermiones anal.

Hermione lade sig anfådd på sängen och pustade ut, Snigelhorn pekade på henne och sa "Spermius ur rövus försvinium!" och Hermione kände hur hennes tidigare spermafylda och uttöjda röv numera var i nyskick. "Så att du är lika tight nästa gång" sa Snigelhorn.

Det blev lite tyst i rummet, men sen hörde våran trio några långsamma applåder. I rummet stod skolans rektor, "Albus Dumbledore" med ett stort flin.

"Snigelhorn, jag har länge tvekat på om du var rätt människa för att vara lärare på den här skolan, men nu inser jag att jag gjort ett bra val. Du kan förvänta dig en löneförhöjning."

Sen böt han blick och tittade med stolta ögon på Hermione och Cho.

"Och ni två, ni kan förvänta er 200 elevhemspoäng till Gryffindor och Ravenclaw!"


   
Citera

McLuver:

"Spermius ur rövus försvinium!"

HAHAHAHAHAHAHAHA där brast det


   
SvaraCitera

McLuver:

"Och ni två, ni kan förvänta er 200 elevhemspoäng till Gryffindor och Ravenclaw!"

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

"Spermius ur rövus försvinium!

McLuver:

"Snigelhorn, jag har länge tvekat på om du var rätt människa för att vara lärare på den här skolan, men nu inser jag att jag gjort ett bra val. Du kan förvänta dig en löneförhöjning."

McLuver:

"Och ni två, ni kan förvänta er 200 elevhemspoäng till Gryffindor och Ravenclaw!"

HAHAHAHAHA[bigsmile][love][love]


   
SvaraCitera

Dumbledore är min favoritsnuskhummer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahaha jag kommer aldrig kunna titta på Harry Potter-filmerna eller läsa dem igen utan att tänka dessa sorters tankar! XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dumbledore är faktiskt bög, fattar inte vad han håller på med [sad]

läser sjuan nu, är inspirerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Dumbledore är faktiskt bög, fattar inte vad han håller på med [sad]

Om du tänker efter så är det alltid en pojke inbladad när Dumbledore dyker upp, det är därför jag inte skriver/kommer skriva en lesbisk novell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Om du tänker efter så är det alltid en pojke inbladad när Dumbledore dyker upp, det är därför jag inte skriver/kommer skriva en lesbisk novell.

Lesbiska noveller är ändå tråkiga. [smile]


   
SvaraCitera

McLuver:

"Och ni två, ni kan förvänta er 200 elevhemspoäng till Gryffindor och Ravenclaw!"

Cho är snygg! om jag var i denna novellen skulle jag helt klart vara Cho!
Lesbiska noveller äger!


   
SvaraCitera

McLuver:

"ÅÅåååh vid merlins skägg så gött ni suger!" stönade Snigelhorn.

hahahahahahaha


   
SvaraCitera

McLuver:

samtidigt som han slurpade på ett glas rödvin.

Snigelhorn dricker inte rödvin, han föredrar whiskey.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harry Potter ffs![cry]

Fast lite roligt var det...[blush]


   
SvaraCitera

HAHAHA

McLuver:

"Spermius ur rövus försvinium!"


   
SvaraCitera