Aviseringar
Rensa alla

heroes of newerth?


Ämnesstartare

Hej!
Undra om nån kunde ge mig nån sida där jag kan få lite info om alla heroes och items som är bra till vilka och sånt.


   
Citera
Ämnesstartare

om det är en rak kopia av dota så borde ju playdota.com funka utmärkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

om det är en rak kopia av dota så borde ju playdota.com funka utmärkt.

Dom har ändrat namnen och designen på gubbarna samt itemsen och lagt till några nya heroes.

Suri:

Hej!
Undra om nån kunde ge mig nån sida där jag kan få lite info om alla heroes och items som är bra till vilka och sånt.

http://lmgtfy.com/?q=heroes+of+newerth+items


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Dom har ändrat namnen och designen på gubbarna samt itemsen och lagt till några nya heroes.

ah, namn och design vet jag att de ändrat (och redan där ogillar jag det). men om de inte ändrat något annat konkret så fungerar dota-grejerna rakt av?


   
SvaraCitera

Budolicious:

ah, namn och design vet jag att de ändrat (och redan där ogillar jag det). men om de inte ändrat något annat konkret så fungerar dota-grejerna rakt av?

Ungefär. Dom har ändrat och balanserat lite olika mechanics (Orb effect har blivit olika modifiers o.s.v) och heroes men för det mesta borde man kunna förstå vad alla items och heroes gör sålänge man hittar HoN versionen.

Budolicious:

och redan där ogillar jag det

Varför? Är det själva designen du inte gillar eller att dom ändrar? Tycker dom nya designerna är bra mycket skönare, gubbarna har mer personlighet i HoN IMO.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LitenPenis:

Varför? Är det själva designen du inte gillar eller att dom ändrar? Tycker dom nya designerna är bra mycket skönare, gubbarna har mer personlighet i HoN IMO.

Njae, har man hängt med dota-hjältarna i 5-6 år gör det ont att se dem våldtas bara :c


   
SvaraCitera
MBoy
 MBoy

sluta va så naiv 😛


   
SvaraCitera

Budolicious:

Njae, har man hängt med dota-hjältarna i 5-6 år gör det ont att se dem våldtas bara :c

Så sant så sant, personligen tror jag inte att många kommer att byta från DotA till HoN. Kanske några grafik kåta 12 åringar men inte mycket mer än det. Tycker den nya grafiken jobbig då jag inte kan se skillnad på terrängen o min hero. Sen är det nya shopsystemet riktigt äckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

jae, har man hängt med dota-hjältarna i 5-6 år gör det ont att se dem våldtas bara :c

Amen broder.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är Heroes of Newerth en wc3 mod?


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Är Heroes of Newerth en wc3 mod?

Nej det är ett fristående spel med en egen motor. Det är en nästan exakt kopia av DotA fast med "snyggare" grafik enligt dom flesta. Det är ännu bara i beta-stadiet och för att kunna spela det måste du få tag i en invite som ger dig en beta-key. Utvecklarna har fått tillstånd av Ice Frog (utvecklaren av DotA) att skapa detta spel. Kan tilläggas att en av dom som sköter utvecklingen av spelet HoN är föredetta DotA utvecklaren Guinsoo.

Nietzsche.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nietzsche:

text

Ok, då vet jag.

Nietzsche:

Nietzsche

Lägg av med det där, du framställer dig som ett pretentiöst miffo.


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Lägg av med det där, du framställer dig som ett pretentiöst miffo.

Jag beundrar namnet, inte mannen bakom det.

Nietzsche.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nietzsche:

Jag beundrar namnet, inte mannen bakom det.

Och jag ser dig som ett pretantiöst miffo. Nu blir det HOI 3.


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Och jag ser dig som ett pretantiöst miffo. Nu blir det HOI 3.

Whatever floats your boat. Cheers.

Nietzsche.


   
SvaraCitera