Aviseringar
Rensa alla

heroes of newerth Beta key


Har spelat dota mer än 3 år nu och när jag hörde talas om HoN blev jag grymt taggad.. måste bara testa det.

Vore underbart om någon kunde ge mig en beta key! ;P

Bloddopad har du möjligtvis någon kvar? :O

Min mail: emil.i89@gmail.com


   
SvaraCitera

Slut på keys tyvärr :/

gå med i deras facebook grupp, det var så jag fick min beta key.


   
SvaraCitera

Hej!

Har också samma dilemma.

Betan har startat, polarna har beta key, själv sitter man utan (cirka 5 minuter efter att polarna fick dem tog de slut)

Om någon vänlig själ skulle kunna skicka en skulle vara trevligt, och jag skulle vara evigt tacksam. Är Dota-geek sen år tillbaka. 😛


   
SvaraCitera
zIGGE

Jag behöver en key om någon har en kvar. I gengäld raggar jag med dig över VoIP.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Men HoN kommer floppa ändå tror jag :c
LoL däremot kommer nog stjäla stora delar av dotascenen är jag rädd

Testade HoN, det var rätt najs.
Testade LoL, det sög stenhårt i jämförelse, tycker (på riktigt) synd om LoL-skaparna då de har - enligt mig - gjort den sämsta versionen av ett spel som så många försökt sig på (HoN, LoL, Demigod). Det är hårt i spelindustrin.

De ska ha tur om de inte går i backen nu, LoL skaparna. :/


   
SvaraCitera

Revlis:

Testade HoN, det var rätt najs.

Har testat det några gånger jag med nu. Det enda som är bättre än dota är interfacet - givetvis, eftersom wc3 har sämsta menyerna nånsin typ. Men gameplaymässigt ser jag inte en enda anledning, mer än det grafiska, att byta över för.

Inte testat LoL än, men jag gillar verkligen inte stilen på det.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Nepp, tyvärr :c
Men HoN kommer floppa ändå tror jag :c
LoL däremot kommer nog stjäla stora delar av dotascenen är jag rädd[sad]

HoN va rätt ok när man väl lärde sig, dock väääldigt obalanserat atm, Dota fortfarande bättre.

LoL var värdelöst.

DotA är det bästa, nån borde göra en exakt kopia av dota bara med HoN systemet, så att man blir kvitt med leavers, enda skälet till att jag testade HoN och LoL var pga Leavers i Dota.


   
SvaraCitera

TallBall:

DotA är det bästa, nån borde göra en exakt kopia av dota

I have some really awesome news I'd like to share with you guys. I am now leading a team at Valve! I finally have all the resources needed to do some very exciting stuff that you guys will love. I look forward to revealing more specific details when the time is right.

My goal and top priority in the future is to solve the surrounding issues that affect the DotA experience in order to allow it to reach new heights. Addressing these issues will enable us to further enjoy aspects of DotA such as the gameplay, mechanics, and in-game feel that currently work well and ought to be maintained. As I've said many times in the past and especially after today's developments, I am very excited about DotA's future!

[smile]


   
SvaraCitera

zIGGE:

Guinsoo skapade dota, och han är en av utvecklarna av LoL! Icefrog är inte skaparen av dota utan fortsätter bara att jobba på det och det var så han menade, tror jag.

Jo det är sant att det är Guinsoo som skapade dota men den dota som Guinsoo skapade är no way near det som IceFrog har gett oss. IceFrog förtjänar nästan all, om inte all credit för dota.


   
SvaraCitera
zIGGE

Nietzsche:

Jo det är sant att det är Guinsoo som skapade dota men den dota som Guinsoo skapade är no way near det som IceFrog har gett oss. IceFrog förtjänar nästan all, om inte all credit för dota.

Yeah, jag håller med.


   
SvaraCitera

Budolicious:

[surprised][bigcheers][bigcheers]

Fyfan va nice :D.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera